استاندار البرز:

تسهیلات تبصره 16، فرصت مناسبی برای اشتغالزایی و رشد تولید است

استاندار البرز، تسهیلات تبصره ۱۶ را فرصت بسیار مناسبی برای اشتغالزایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی دانست.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۳۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در کارگروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، تسهیلات تبصره ۱۶ را فرصت بسیار مناسبی برای اشتغالزایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی دانست و گفت: بخش خصوصی باید از این شرایط بهره برداری مناسبی داشته باشد.

تسهیلات تبصره 16، فرصت مناسبی برای اشتغالزایی و رشد تولید است

وی با اشاره به اینکه باید در راستای جذب اعتبارات تبصره ۱۶ استان با توجه به زمان تعیین شده، اقدام ویژه ای صورت گیرد، عنوان کرد: جذب این اعتبارات در جهت توسعه اقتصادی استان، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ دستگاه های مرتبط باید روند تشکیل پرونده ها و جذب اعتبار این بخش را تسریع کنند.

به گفته استاندار البرز، مهلت تعیین شده برای انجام این امر تا دی سال جاری است که بر این اساس دستگاه ها موظف به ارائه گزارش عملکرد مستمر از مراتب معرفی و جذب اعتبار هستند. تمامی دستگاه های استان البرز باید با برگزاری سمینار تخصصی طی دو ماه آینده، نسبت به معرفی حوزه های سرمایه گذاری خود اقدام کنند.

عبداللهی بیان کرد: در نهایت نیز سمیناری تخصصی و استانی تشکیل خواهد شد و سرمایه گذاران فعالیت های اقتصادی خود را آغاز خواهند کرد. با توجه به این امر، نیازهای استان برای سرمایه گذاری، احصا می شود و سرمایه‌گذاران به بخش های مختلف ورود می کنند. بنا بر اهداف و رویکردهای دولت سیزدهم باید تا پایان سال جاری به رشد اقتصادی هشت درصد برسیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: شناخت بسترهای توسعه اقتصادی و گام نهادن در مسیر شکوفایی ظرفیت ها، از جمله برنامه های مهم این استان است. درصدد هستیم زیرساخت های لازم را فراهم کنیم و با استفاده از توان بخش خصوصی به رشد اقتصادی مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها