خبرهای داغ:
امیر سرتیپ مرادبیگی:

امروز دشمنان ما امنیت ایران را نشانه رفته‌اند/اجازه هیچ گونه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم

همدان-فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه گفت: امروز دشمنان ما امنیت ایران را نشانه رفته‌اند تا با تزلزل در آن توان دفاعی ایران را کاهش دهند.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۳۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ پرویز مرادبیگی امروز در مراسم تجدید بیعت و عهد سربازی با آرمان‌های جمهوری اسلامی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استان در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از آموزه‌ها و مفاهیم مهم و اساسی در اندیشه و تفکر شیعه، مفهوم مهدویت است، اظهار کرد: این مفهوم در طول ۱۴ قرن موجب انتظار و امید شیعیان به آینده و ساخت تمدن بزرگ اسلامی تحت رهبری و ولایت امام زمان (عج) شده است.

وی با بیان اینکه مفهوم واقعی انتظار حرکت و رویارویی در راستای ساخت جامعه اسلامی و آماده‌سازی جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت است، گفت: ۱۴ قرن است که شیعه انتظار می‌کشد تا با ظهور امام عصر (عج) جهان را پر از عدل و داد کند و شیعیان بصیر و ولایتمدار به خوبی می‌دانند که معنای انتظار سکون وعدم تحرک نیست.

* انقلاب اسلامی مفهوم انتظار و فرهنگ معنویت را در ایران به خوبی معنا کرد

فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه تشکیل انقلاب اسلامی در ایران را مقدمه و زمینه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: با گذشت قرن‌ها از آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج)  در دورانی که قدرت‌های استکباری بر سراسر جهان حکومت می‌کنند و سلطه داشتند، انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و حاکمیت الهی را بر زمین نوید داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام و وحدت شیعه، ندای زمینه‌سازی برای ظهور را سر داد، گفت: انقلاب اسلامی مفهوم انتظار و فرهنگ معنویت را در ایران به خوبی معنا کرد.

امیر مرادبیگی ادامه داد: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی که دشمنان ترس از انتشار پرتو‌های الهام بخش انقلاب را داشتند با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها سعی کردند که در مقابل انقلاب ایستادگی کنند و این انقلاب را با شکست و ناکامی مواجه کنند.

* امروز جمهوری اسلامی ایران دامنه اقتدار خود را در سراسر منطقه وسعت داده است

وی با بیان اینکه  دشمنان نظام و انقلاب در طول بیش از ۴ دهه گذشته انواع دشمنی‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌ها را برای شکست انقلاب و بازگرداندن ایران به مدار غرب تحت سیطره آمریکا طراحی و اجرا کرده است، تاکید کرد: این توطئه‌ها یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است و در مقابل، ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز مقتدرتر شده است به گونه‌ای  که امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها با بازدارندگی همه جانبه و توان پیش می‌رود بلکه دامنه اقتدار خود را در سراسر منطقه وسعت داده است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با تاکید بر اینکه دشمنان پس از شکست در توطئه‌های گذشته، به جنگ ترکیبی روی آورده و برای مقابله با انقلاب اسلامی و وحدت ایران از آن استفاده می‌کنند، گفت: امروز دشمن از همه ابزار‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای استفاده و تلاش می‌کند در پرتو نبرد فرهنگی و دیکتاتوری رسانه‌ای و با ناامید ساختن ملت ایران به ویژه جوانان انقلاب را از پشتیبانی مردم محروم و انقلاب اسلامی را با فروپاشی و براندازی مواجه کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما امنیت ایران را نشانه رفته‌اند تا با تزلزل در آن توان دفاعی ایران را کاهش دهند، تصریح کرد: اگر تا به امروز دشمنان ما به کشور حمله نکردند نه اینکه نمی‌خواستند بلکه به این دلیل بود که توانایی آن را نداشتند؛ آن‌ها در صدد هستند تا رخنه‌ای برای نفوذ در حوزه‌های نظامی و جنگ سخت پیدا کنند.

امیر سرتیپ مراد بیگی بر هوشیاری مردم در برابر این توطئه‌های دشمنان تاکید و بیان کرد: در برابر خواسته دشمن که همان تضعیف امنیت و به دنبال آن تضعیف رکن دفاعی و ایجاد نقشه‌های شوم آن‌ها است باید هوشیار بود، ضمن اینکه ملت ما و آحاد مردم هوشیار و دوستدار و پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند چراکه این نیرو‌ها اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در بیش از چهار دهه در برهه‌های حساس در برابر توطئه‌ها و حوادث گوناگون حافظ جان و مال مردم و پاسدار این آب و خاک و حریم دین بودند.

*دشمن با شیوه‌های مختلف و جنگ‌های نوین تضعیف انسجام ملی را در دستور کار دارد

وی اضافه کرد: مردم به عمق نابودی دشمنان در این ناامنی‌های اخیر بنگرند که دشمن با شیوه‌های مختلف و جنگ‌های نوین تضعیف و برهم زدن انسجام ملی را در دستور کار خود قرار داده است و برای آن‌ها ارتش و سپاه و نیروی انتظامی فرقی نمی‌کند؛ اما دشمنان بدانند ما ایرانی هستیم متحد و منسجم و متعصب نسبت به دین و وطن و انقلاب و خط قرمز‌های مردم و اجازه هیچ گونه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم، ما برای ایران سربلند اسلامی همانند ۴ دهه عزت و انقلاب اسلامی جان خود را نیز نثار خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان تصریح کرد: مقام عظمای ولایت در بهمن سال ۹۷ با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، انقلاب اسلامی را در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز برای منجی عالم بشریت ترسیم کردند؛ ایشان با تاکید بر نقش جوانان در آینده کشور خطاب به جوانان فرمودند دهه‌های آینده دهه‌های شماست، شمایید که باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حراست دفاع کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان‌های بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما است نزدیک کنید.

وی خاطرنشان کرد: مفهوم انتظار به معنای واقعی آمادگی برای سربازی آقا امام زمان (عج) است و فرد منتظر خود را همواره در حال سربازی برای امام عصر (عج) می‌داند.

امیر سرتیپ مراد بیگی افزود: امروز در این مراسم با شکوه و معنوی که با عنوان عهد سربازی در راستای فرهنگ مهدویت به منظور تجدید عهد و میثاق با بقیه الله (عج) بزگرار می‌شود، همه ما خود را سرباز امام زمان (عج) می‌دانیم و تحت فرماندهی نائب بر حقش فرماندهی کل قوا تلاش می‌کنیم روز به روز برای سربازی و جانفشانی در رکاب منجی عالم بشریت و تنها امید مستتعفان جهان عالم آماده شویم.

وی با بیان اینکه کارکنان بصیر ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی نائب آن حضرت، فرماندهی کل قوا از هیچ اقدامی در زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) دریغ نکرده و تا آخرین نفس از آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و دستاورد‌های انقلاب اسلامی حراست و پشتیبانی می‌کنند، ادامه داد: به دشمنان انقلاب و ملت ایران که نمی‌توانند اقتدار و امنیت و پیشرفت‌های نظام اسلامی را تحمل کنند هشدار می‌دهم که دست در دست برادران خود در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به منافع ملت و امنیت کشور وارد سازند و تلاش‌ها مجاهدنه و خالصانه همرزمان خود در فرماندهی انتظامی و بسیج مردمی در راستای تامین امنیت و آرامش جامعه را ارج نهاده و از این غیورمردان و حمایت و پشتیبانی قاطع می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات