خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اکنون جنگ، جنگ اعتقادی است و دشمن بر اعتقادات و تفکر افراد کار می‌کند

همدان-مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت علاوه بر جنگ نرم هم اکنون جنگ، جنگ اعتقادی است که دشمن بر اعتقادات و تفکر افراد کار می‌کند و با ایجاد شبهاتی در قالب هنر ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۴۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، امیر ترکاشوند در دوره آموزشی عکاسی و مستندسازی با موبایل که ویژه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و بسیج اقشار به همت کانون بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بهار با همکاری سازمان بسیج سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در نمازخانه سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار کرد: بهار در بین شهرستان‌های استان همدان ششمین شهرستانی بوده که سلسله دوره‌های آموزش عکاسی و مستندسازی با موبایل در آن برگزار می‌شود.

وی افزود: جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت انسان بوده است که باید جبهه حق را با توجه به بیانات حضرت مقام معظم رهبری تقویت کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: علاوه بر جنگ نرم هم اکنون جنگ، جنگ اعتقادی است که دشمن بر اعتقادات و تفکر افراد کار می‌کند و با ایجاد شبهاتی در قالب هنر ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر جامعه‎ای از لحاظ نظامی، اقتصادی، سیاسی اجتماعی و... قوی باشد اما از لحاظ فرهنگ ضعیف باشد آن جامعه قطعا سقوط می‌کند»، بیان کرد: هرجامعه‌ای که می‌خواهد فرهنگ خود را به جامعه دیگر تحمیل کند با قالب هنر از لحاظ روانشناسی، فرهنگ خود را تحمیل می‌کند.

ترکاشوند بیان کرد: با مسئولین انجمن عکاسی و مستندسازی سازمان در هیئت اندیشه‌ورز به این نتیجه رسیدیم که از بسیجیان خود که تفکر انقلابی دارند استفاده کنیم و با استعدادیابی در بین بسیجیان با فعالیت‌هایی که رهبر معظم انقلاب انتظار دارند این افراد را به صورت حرفه‌ای آموزش دهیم تا با آموزش‌های رایگان بتوانیم لشکر امام زمان (عج) را از لحاظ محتوایی تجهیز کنیم.

وی گفت: انتطار ما از دوره این است که در آینده با موبایل با استانداردهای بین المللی مستندی بسازید که در شبکه تلویزیونی استان همدان و شبکه سراسری پخش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات