به همت حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سپاه ناحیه و بیمارستان شهدای دهلران
به همت حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سپاه ناحیه و بیمارستان شهدای دهلران یادواره ی شهدای سلامت در دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۷۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، بمناسبت هفته دفاع مقدس،یادواره شهدای سلامت دهلران، باحضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه،سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه،حاتمی معاون سیاسی فرماندار،خانم نیازی سرپرست بیمارستان،پرسنل بیمارستان،مسئولین ادارات و خانواده های شهدای سلامت در مسجد نبی اکرم(س)دهلران برگزار شد.

در ابتدا خانم نیازی سرپرست بیمارستان شهدای دهلران ضمن خیرمقدم وتقدیر از برگزار کنندگان این یادواره، یاد وخاطره مدافعان سلامت را که در دوران سخت کرونا در خط مقدم بیمارستان هاحضور داشتند، یادآور شدند و ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع سلامت را الگوی نسل آینده دانستند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی در این یادواره  گفت:کادر بهداشت و درمان در کشورمان همچون رزمندگان ایثارگر هشت سال دفاع مقدس،با تمام وجود در مقابله با کرونا جانانه ایستادند و در این راه تعداد زیادی نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

  سرهنگ مرغزاری نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، گفت:پزشکان و پرستاران کشور بالاخص شهرستان در عرصه مقابله با بیماری کرونا حضور فعال و درخشانی داشته اند و همچنین همکاری وتعامل مابین سپاه و علوم پزشکی به ویژه در زمینه خدمات‌رسانی به بیماران کرونا و واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی از اقدامات موثر در راستای مقابله با بیماری کرونا بود و نتایج بسیار خوبی از این طرح حاصل شده است. 

اجرای تئاتر باموضوع مدافعان سلامت و درپایان تقدیراز دو خانواده شهدا سلامت شهرستان انجام گرفت.

برگزاری یادواره ی شهدای سلامت در دهلران

ارسال نظرات