اجتماع چندهزار نفری زنان و دختران انقلاب در زاهدان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان نظام و انقلاب تصمیم دارند تا به هر بهانه ای به کشور ضربه بزنند که با همراهی و همدلی مردم، به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۷۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری در نشست خبری با اصحاب رسانه که مناسبت فرارسیدن هفته وحدت برگزار شد، افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار تصمیم دارند به هر بهانه ای مشکلاتی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند، که در این مرحله به بهانه فوت مهسا امینی سعی در ضربه زدن به کشور را داشتند.

وی در ادامه با اشاره به اجتماع بزرگ چندهزار نفری زنان و دختران انقلاب در زاهدان اظهار کرد: دشمن سعی دارد الگوهای خود را به عنوان زنان و دختران ایرانی به ملت ایران عرضه کنند که هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ، معرفی الگوی واقعی زنان و دختران ایرانی به آحاد جامعه ی اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این اجتماع بزرگ توسط گروه های مردمی و با برگزاری تجمع، راهپیمایی، اجرای سرود و سردادن شعارهای انقلابی توسط زنان و دختران انقلاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار