خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آرادان:

بصیرت مردم مانع از دستیابی دشمن به اهداف خود شد

حجت الاسلام موسویان گفت: بصیرت بالای مردم مانع از دستیابی دشمن به اهداف خود شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۹۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، حجت الاسلام موسویان در جلسه هفته وحدت که به مناسبت این هفته و با حضور پایوران در سپاه ناحیه آرادان برگزار شد گفت: با توجه به شرایط موجود و بحث فوت خانم امینی و حوادث تلخ این روز ها اهمیت موضوع بصیرت و بصیرت افزایی از مسائل مهمی است که ما باید متوجه خدعه و نیرنگ دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین باشیم.

در ادامه سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان ضمن تبریک اعیاد مذهبی پیش رو افزود: با توجه به اهمیت بزرگداشت هفته وحدت و لزوم دوری از فتنه ها، بصیرت در برابر دشمنان و گرامیداشت اعیاد اهل بیت علیهم‌السلام باید بیش از پیش مورد توجه باید واقع شود.

وی تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی و صحنه سازی زمینه اغتشاشات را فراهم آورد که با حضور مداوم مردم بصیر انشاالله رفع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آرادان همچنین ادامه داد: با توجه بر مصائبی که به کشور گذشت ما باید هفته وحدت را با قدرت بیشتری برگزار کنیم و با برگزاری مراسمات جشن و شادی تلخی این ایام را بر مردم به شیرینی بدل کنیم.

گفتنی است طنین وحدت در سطح شهرستان آرادان، برگزاری کاروان شادی، اجرای سرود و ... ازجمله برنامه های است که برای هفته وحدت در آرادان برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار