خبرهای داغ:
یکتا در جمع دانشجویان انقلابی استان همدان:

جنگ هیبریدی امتحان الهی و یک تمرین رزمایش مانور است

همدان-راوی دفاع مقدس گفت: جنگ هیبریدی امتحان الهی و یک تمرین رزمایش مانور است، این جنگ ادبیات خودش را می‌خواهد و باید در این کار غفلت نکنیم.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۸۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

جنگ هیبریدی امتحان الهی و یک تمرین رزمایش مانور است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین یکتا در مراسم میثاق دانشجویان انقلابی استان همدان با شهدا که به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی که در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی نمی‌تواند به همین راحتی حبیب انقلاب شود و تشییع جنازه باشکوه برایش برگزار کنند.

وی با تأکید بر اینکه داشتن یک دوست صادق حال انسان را خوب می‌کند، گفت: راه به سمت خدا یک طرفه است هر چه منقطع‌تر شوید متصل‌تر می‌شوید.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه مجلس شهید به دعوت است و خود شهدا دعوت می‌کنند که چه کسی در مجلس آنها باشد، افزود: اهل بیت(ع) و شهدا بدهکار هیچ کس نمی‌مانند.

وی با بیان اینکه شهدا بی حکمت فردی را به مجلسشان دعوت نمی‌کنند عنوان کرد: کارت دعوت شهدا به دل افراد است.

یکتا با اشاره به اتفاقات اخیر کشور ابراز کرد: حاج حسین همدانی وارد نبرد سنگینی شد، ما جنگ سخت را با سخت ترین آدم‌ها که همان داعشی‌ها بودند تمام کرده‌ایم‌.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تا نماز در بیت المقدس یک حسین دیگر»؛ همانگونه که شعار جبهه‌ها این بود «تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر» مطرح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر ملت ایران و عراق با هم باشند اتفاق مهمی می‌افتد که در اربعین اتفاق می‌افتد.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند جنگ دفاع مقدس مقدمه فتح فلسطین است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه تمام عالم رمز دارد و تمام اتفاقات ما در زندگی رمزدار است و ما رمزگشایی حکمت بلد نیستیم، یادآور شد: جنگ سخت با این نگاه تمام شده؛ در فتنه ۸۸ که در رأس آن سرانی بود هم تمام شده و جنگ سیاسی نیز تمام شده است.

یکتا با اشاره به اینکه ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن از این بدتر نمی‌تواند تحریم کند، گفت: بنای تحریم بعد از فتنه ۸۸ گذاشته شد و دشمن فهمید در داخل کشور شکاف ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد درونگرا و دانش بنیان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، با تأکید بر اینکه ما در دقیقه آخر برجام قرار گرفته و در گردنه نفس گیر کرده‌ایم، گفت: کشورهای غربی ارزش و منابع ایران را می‌شناسند و می‌فهمند ما در کجای دنیا قرار گرفته‌ایم و درصدد ایجاد اختلاف هستند و نقشه دارند تا دهکده جهانی را شکل دهند.

این راوی دفاع مقدس افزود: اینترنت هم تشکیلات داخلی مخابراتی ارتش آمریکا بود که فراگیرش کردند، دشمنان با حرکت به سمت روانشناسی، انسان شناسی و مزاج شناسی جنگ‌های هیبریدی را طراحی و اعمال کردند.

وی با اشاره به اینکه قیام امام خمینی (ره) مقدمه قیام آخر الزمان(عج) است، عنوان کرد: بعد از انقلاب جنگ‌های داخلی و پس از آن جنگ دفاع مقدس شروع شد که امام خمینی (ره) فرمودند جبهه، دانشگاه است.

یکتا با بیان اینکه بعد از جنگ انقلاب بیمه شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از جایی که ضربه خورده‌ایم نگاه لیبرالی حاکم بوده است، گفت: با شروع راهیان نور در دهه ۷۰ حال‌ها تغییر کرد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۸۵ فرمودند «تحولی که در جامعه ایجاد شد نتیجه کاروان‌های راهیان نور و تشییع شهدا است» و دشمن از سال ۸۶ به بعد طرح دیگری را اجرایی کرد و از سال ۸۰ به بعد زیست بوم بازی و سبک زندگی را تغییر دادند.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه در سال ۴۱ امام خمینی (ره) فرمودند «یاران من در گهواره هستند»، گفت: گهواره نشین‌های سال ۴۲ شلمچه نشین‌های سال ۶۵ شده‌اند و مقام معظم رهبری فرمودند دهه هشتادی‌ها نسلی هستند که انقلاب را به نقطه اوج خود می‌رسانند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما پرچم را به دست علمدار می‌دهیم و انقلاب طلیعه نور ظهور است و عشق به شهادت در جوان‌های ما از علائم ظهور است، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند ما به ظهور امام زمان این محبوب حقیقی انسان‌ها نزدیک شده‌ایم؛ شما جوان ها خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید شما آن روز را می‌بینید و آن را می‌سازید.

یکتا با تأکید بر اینکه دهه هشتادی‌ها نسبت به دیگر دهه‌ها پرتلاش و پر سوال هستند و با دیگر نسل‌ها متفاوتند ابراز کرد: گوش دهه هشتاد‌ها برای شنیدن صوت «انا مهدی» آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه با پیدا شدن پیکر غواص‌های دست بسته مقام معظم رهبری فرمود در لحظه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت امام زمان(عج) نظر کرد؛ با آمدن پیکر شهدا حال جامعه خوب می‌شود، افزود: ایشان می‌فرمایند بودجه ملاک برنامه‌ریزی نیست وقتی از جیب برای خدا کار کنیم خدا ملائکه بدر خود را می‌فرستد و سرودی مانند سلام فرمانده نظر کرده و اثرگذار می‌شود.

راوی دفاع مقدس افزود: اتفاقات اخیر به ظاهر تهدید و مقدمه شروع یک فرصت بزرگ است؛ امام زمان(عج) در حال یارگیری است و افرادی که نظر کرده شوند، می‌توانند اثر گذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای انقلاب کار کرد، عنوان کرد: باید تلاش کنیم دل جوانان را با دل امام زمان(عج) گره بزنیم و در حال حاضر ماموریت ما این است.

یکتا با بیان اینکه تا تمام قد محبت امام زمان (عج) در تاریکخانه دل ما ظهور نکند، ما در ظهور حضور پیدا نمی‌کنیم، عنوان کرد: جنگ هیبریدی امتحان الهی و یک تمرین رزمایش مانور است، این جنگ ادبیات خودش را می‌خواهد و باید در این کار غفلت نکنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از قطار تفکر غیر خدایی پیاده شویم، باید از منیت‌ها جدا شویم، افزود: باید با هم‌فکری خود را بسازیم تا جامعه ساخته شود؛ با وجود دولت و مجلس انقلابی زمینه فعالیت‌های انقلابی فراهم است؛ با شروع نبرد اراده‌ها باید عزم خود را جزم کنیم تا جامعه امام زمانی محقق شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار