نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بیشترین کرامت و منزلت را اسلام به زن بخشیده است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: کسانی که آزادی زن را لقلقه زبانشان قرار می دهند، بیشترین ستم را علیه زنان روا داشته اند.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۹۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

بیشترین کرامت و منزلت را اسلام به زن بخشیده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن بزرگ وحدت و بیعت با ولایتِ با حضور اقشار مختلف بانوان از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 20مهرماه در میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم جشن حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، بانوان محجبه را الگوگرفته از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب کبری سلام الله علیها دانست، که دل در گرو قرآن و اسلام عزیز دارند.

وی افزود: بیشترین کرامت و منزلت را اسلام به زن بخشیده و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در اوج این کرامت و منزلت است که خداوند متعال یک سوره، یعنی سوره کوثر را در شأن و منزلت ایشان نازل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کسانی که آزادی زن را لقلقه زبانشان قرار می دهند، بیشترین ستم را علیه زنان روا داشته اند و شخصیت زن را منکوب کرده و و او را برای هوسهای خود له می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با یادآوری پشتیبانی رسانه ای استکبار از دشمنانی به دروغ مدعی حقوق زنان هستند، افزود: نظام جمهوری اسلامی مدافع زن، حجاب، عفاف و ارزش های انسانی برای زن و مرد است.

گفتنی است؛ اجرای سرود، پخش نماهنگ و برنامه ترانه سرایی محلی از دیگر برنامه های این مراسم  با عنوان « جشن بزرگ وحدت و بیعت با ولایت و رهبری» بانوان استان چهارمحال و بختیاری در میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد بود.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم قطعنامه ای مبنی بر محکومیت اقدامات اغتشاشگران درگوشه و کنار کشور و اهانت به مقدسات و مقام والای زن و عفاف و حجاب قرائت و از مسئولان خواستار برخورد قانونی با اخلالگران در نظم و امنیت جامعه شدند.

ارسال نظرات