اولین نشست تخصصی گروه های جهادی رسانه ای تهران بزرگ برگزار شد

اولین نشست تخصصی گروه ­های جهادی رسانه ای تهران بزرگ با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی درمجتمع فرهنگی ولی عصر(عج)برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۱۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین نشست تخصصی گروه ­های جهادی رسانه ای تهران بزرگ با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، فرشاد عالی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، و امیر بزرگیان مسئول قرارگاه ملی رسانه جهادی در روز سه شنبه 19 مهرماه درمجتمع فرهنگی ولی عصر (سالن اجلاس شهید سلیمانی) برگزار شد.

در این جلسه مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن ارائه گزارش خدمات گسترده بسیج سازندگی و جهادگران، از گروه های جهادی تخصصی رسانه ای برای انعکاس هنرمندانه خدمات به ولی نعمتان انقلاب اسلامی دعوت نموده و با اشاره به اینکه در میدان امروز جنگ روایت ها غالب است از جهادگران رسانه ای به عنوان افسران جنگ نرم پیشتاز در این میدان یاد کرد.سردار زهرایی با اشاره به اینکه این جلسات تخصصی رسانه ای به صورت مدون و به صورت کارگاهی ادامه خواهد داشت از جهادگران خواست تا به تولید آثار ارزشمند فرهنگی باحمایت بسیج سازندگی بپردازند.

در ادامه معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به الزام اشراف گروه های جهادی به ظرفیت های رسانه ای در سطح محلی، استانی و ملی اشاره کرد: همچنان که گروه های جهادی در عمل جهادی پیشرانه هستند باید این جهادگران در تبیین و روایت هم مسلط شده و موج امید آفرینی گسترده در جامعه را گسترش دهد.

عالی الزام هم افزایی بین گروهی را مهم دانسته و گفت: در جنگ شناختی راه نجات کار ترکیبی و تسلط بر اذهان و افکار عمومی است و بی شک جهادگران با زیست مخلصانه و حل مسئله خود بهترین سبک تولید اخبار امید آفرینی را خواهند داشت.

مسئول قرارگاه ملی رسانه جهادگران نیز به عنوان نماینده رسانه ای جهادگران در سطح کشور با اشاره به تجربیات گروه های رسانه ای مختلف و ظرفیت های موجود برای انعکاس هنرمندانه اقدامات جهادگران در سطح کشور، به اعضای حاضر پیشنهاد داد تا با اختصاص بخشی از منابع جمع آوری شده برای پیوست فرهنگی و رسانه ای اقدامات عمل نمایند.

در انتها مسئولین رسانه ای گروه های جهادی به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص بهتر شدن انعکاس فعالیت های رسانه ای گروه های جهادی پرداختند و مقرر شد تولیدات برتر به دبیرخانه جشنواره هنر و رسانه ای جهادگران تهران بزرگ ارسال گردد. همچنین جلسه بعدی نشست تخصصی رسانه ای جهادی به صورت کارگروه های تخصصی با حضور اساتید رسانه ای مطرح کشور برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن جلسه به اطلاع گروه های جهادی خواهد رسید.

ارسال نظرات