به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج صورت می گیرد؛

برگزاری رزمایش فرهنگی اقتصادی پیامبر اعظم (ص)

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از برگزاری رزمایش فرهنگی اقتصادی پیامبر اعظم (ص) به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) در روزهای پنج شنبه و جمعه، 21 و 22 مهر ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۳۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

سرهنگ رشید کبودوندی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج از برگزاری رزمایش فرهنگی اقتصادی پیامبر اعظم (ص) به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) در روزهای پنج شنبه و جمعه، 21 و 22 مهر ماه، در میدان توحید کرج به طرف امامزاده حسن (ع) خبر داد.

برگزاری رزمایش فرهنگی اقتصادی پیامبر اعظم (ص)

وی با بیان اینکه این رزمایش توسط هشت گروه جهادی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار می شود و با اشاره به برپایی موکب نذری، اطعام و ایستگاه صلواتی و موکب فرهنگی کودک، نوجوان و جوان مطرح کرد: توزیع 220 بسته معیشتی و 10 هزار کاسه آش و 10 هزار عدد چای و دمنوش از جمله برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه و برپایی ایستگاه صلواتی به همت حوزه 117 این ناحیه و با بیان اینکه روز جمعه مرمت یک مدرسه در منطقه محروم کلاک بالا به همت گروه های جهادی صورت می گیرد، اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی انصارالمهدی نیز به درخواست سازمان زندان ها، جهت تست فشار و ویزیت زندانیان، به زندان ها مراجعه می کنند.

سرهنگ کبودوندی، اجرای سرود و برگزاری مراسم جشن و نورافشانی را از دیگر بخش های این رزمایش برشمرد و خاطرنشان کرد: در موکب فرهنگی، اقداماتی از جمله گریم صورت کودکان، اهدای بادکنک و هدایای فرهنگی و برگزاری مسابقات کوچک صورت می گیرد. گروه های جهادی مکتب عاشورا، شهید رشوند، شهید داوود محسنی، امام حسن مجتبی (ع)، حوزه 119 بسیج شهید اشرفی اصفهانی و گردان 101 امام حسین (ع) لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در این رزمایش مشارکت دارند.

انتهای پیام/ص

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار