خبرهای داغ:

وحدت بین مسلمین اهمیت ویژه ای دارد

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: وحدت بین مسلمین اهمیت ویژه ای دارد، دشمن و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا به دنبال دسیسه افکنی و ایجاد اختلاف است.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۸۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت و امام جعفر صادق (ع) نشست بصیرتی با محوریت اهمیت هفته وحدت در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرزین مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین فرزین با تاکید بر ضرورت و اهمیت وحدت بین مسلمین اظهار کرد: دشمن و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا به دنبال دسیسه افکنی و ایجاد اختلاف است.

او با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) افزود: فضیلت اصلاح میان مردم بالاتر از درجه روزه داری، نماز و صدقه است زیرا تیره شدن رابطه میان مردم ریشه کن کننده دین است و دشمن از این فرصت سوء استفاده خواهد کرد.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: می طلبد پیروان پیامبر اکرم (ص) هوشیاری خود را در مقابل دشمنان داخلی و خارجی داشته و بهانه ای دست دشمنان ندهند و همه مسلمانان با حفظ وحدت و یکپارچگی حول این محور معنوی باشند تا مورد لطف و عنایت الهی واقع شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار