سردار سلیمانی در گفتگو با بسیج:

برنامه اقتصاد مقاومتی مردم سالار در دستور کار بسیج قرار دارد

ساری-رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:بسیج برنامه‌ای برای حضور گسترده مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۱۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

برنامه اقتصاد مقاومتی مردم سالار در دستور کار بسیج قرار دارد

خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه اسوه مازندران که در پارک ملل ساری برگزار شد در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک هفته وحدت، و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت پیامبر اعظم (ص) و سالروز ولادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) با اشاره به این نمایشگاه که به همت سپاه کربلا برگزار شد، گفت: مردم صاحب استعداد‌های فراوانی در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی وتولید مردم پایه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با  بیان این مطلب که اگر تولید به معنای واقعی در کشور شکل بگیرد و تقویت شود باعث ایجاد اشتغال، وسعت کسب و کار و تولید ثروت در جامعه می‌شود، افزود:بسیج برنامه‌ای برای حضور گسترده مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار در دستور کار دارد.

سردار سلیمانی در ادامه با تصریح بر تسهیل گری و تجاری سازی و همچنین عرضه محصولات و تولیدات روستایی و محلی به ویژه محصولات شرکت‌های دانش بنیان، خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم تا موانع پیش روی تولید کنندگان برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان سخنان خود تاکید کرد: استات مازندران یک استان مولد و تولید کننده است و جوانان باید تلاش کنند تا اقتصاد کشور از مسیر مردمی به رشد و پیشرفت برسد.

به گزارش بسیج ،در نمایشگاه  اسوه گوشه‌هایی از دستاورد‌ها و اقدامات بسیجیان در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی و مردم یاری از جمله  اقتصاد مقاومتی، کار آفرینی، اختراعات و نوآوری‌های دانش بنیان  و نیز جلوه‌هایی از خدمات و فعالیت‌های شاخص پایگاه‌های برتر سراسر استان به نمایش گذاشته و  کارآفرینان نمونه، مخترعین برتر و فرماندهان پایگاه‌های اسوه تقدیر شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار