حجاب یک تعهد بین انسان و ارزش های اجتماعی است

کیخا گفت: دشمنان بدانند با گول زدن عده‌ای از جوانان ناآگاه نمی‌توانند خدشه‌ای به اراده مستحکم زنان وارد کنند و این پیام را در این اجتماع بزرگ میدهیم که تا آخرین لحظه عمر خود پای انقلاب و رهبری ایستاده ایم و با حفظ حجاب از آرمانهای خود دفاع می کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۴۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

آذر کیخا، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: حجاب یک تعهد بین بنده و خداست، تعهد بین انسان و ارزش های اجتماعی است، تعهد بین انسان و خانواده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی می توانند به این تعهد پایبند باشند که روح بلندی داشته باشند، برخی با زیر پا نهادن این تعهد های ارزشمند به دنبال ترویج بی حجابی و بی حیایی هستند.

کیخا ضمن اشاره به شأن و جایگاهی که زن در دین اسلام و همچنین جامعه اسلامی دارد، گفت: این ارزش را می‌توان از جایگاه حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌عنوان الگوی زنان عالم مشاهده کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان در ادامه خاطر نشان کرد: بانوان فاطمی در اجتماع انقلابی گرد هم آمدندتا با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعتی دوباره داشته باشند و به دشمنان بفهمانند که ما پیرو رهبر و انقلاب و نظام هستیم و تا آخرین قطره خون از ارزشهای دینی دفاع خواهیم کرد .

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: زنان و دختران ما با حجاب و عفاف خود نشان میدهند که در صحنه حضور داشته و دارند و برای این انقلاب شهید داده اند .

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت: دشمنان بدانند با گول زدن عده ای از جوانان ناآگاه نمی توانند خدشه ای به اراده مستحکم زنان وارد کنند و این پیام را در این اجتماع بزرگ میدهیم که تا آخرین لحظه عمر خود پای انقلاب و رهبری ایستاده ایم و با حفظ حجاب از آرمانهای خود دفاع می کنیم و در گام دوم انقلاب گامهای راسخ تری برمیداریم و دشمن نمی تواند با شعار زن ،زندگی، آزادی در اراده بانوان کوچک ترین خدشه ای وارد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار