خبرهای داغ:
به مناسبت هفته کودک

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در مناطق کم برخوردار خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: به مناسبت هفته کودک کاروان شادی کانون پرورش فکری با حضور در مناطق کم برخوردار استان و کلانشهر اهواز اقدام به برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در این مناطق کرد.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۲۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

وحید کیانی جمعه در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به اجرای نمایش و قصه گویی توسط کاروان های سیار در مناطق کم برخوردار و اجرای برنامه های شادی بخش برای کودکان اظهار داشت : باشروع هفته کودک طبق روال هرسال جشنواره قصه گویی از هفته آینده در استان و اهواز برگزار می شود .

وی با بیان اینکه خوزستان میزبان جشنواره منطقه ای قصه گویی است دامه داد : در این جشنواره ، قصه گویان برتر خوزستان معرفی می شوند ضمن اینکه این رویداد می تواندحرکت فرهنگی بزرگی در استان ایجاد کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خاطر نشان کرد : کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودک استان در تمام طول روزهای "هفته کودک" به روستاهای عشایری و مرزی سفر کرده و به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و نمایشی پرداخت.

وی با اشاره به اجرای برنامه های نمایشی و قصه گویی در بیمارستان ابوذر اهواز گفت : با هماهنگی مسئولان این بیمارستان برنامه های متنوع و شادی برای کودکان بستری در این بیمارستان برگزار شد.

وی ادامه داد : اجرای چنین برنامه هایی تاثیر بسیار خوبی در روحیه کودکان داشته و علاوه بر شادمانی و شادابی در بهبود بیماری آنها موثر است.

هفته کودک از ۱۶ مهرماه آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها