حجت‌الاسلام چراغی:

مرگ مهسا امینی بهانه‌ای برای از بین بردن ایران قوی و مستقل است

همدان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان گفت: برهنگی، بی عفتی، قرآن سوزی، پرچم سوزی و دین ستیزی در فتنه اخیر نمود داشت که نشان دهنده این است که مرگ مهسا امینی بهانه‌ای برای از بین بردن ایران قوی و مستقل است.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۵۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام چراغی در نشست روشنگری در جمع طلاب و کادر مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار اظهار کرد: حوادث اخیر به صورت سازمان یافته و با برنامه‌ریزی دشمنان و با هدف براندازی نظام با اسم رمز مهسا امینی اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: آنچه ما در این فتنه مشاهده کردیم نتیجه سال‌ها فعالیت و به ویژه چند ماه اخیری بود که با جشنواره کن آغاز و انتشار نقاشی ققنوس میر حسین موسوی و نهایتا با مرگ مهسا امینی با هدف براندازی نظام و از نوع استحاله وارد شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان افزود: در این فتنه حجاب را مورد هجمه قرار دادند و از آنجایی که حجاب اصل و اساس دین است و اگر با از بین رفتن این واجب، واجب دیگری از بین رود، اسلام توخالی و تهی مثل اندلس باقی می‌ماند.

وی اظهار کرد: در این فتنه سلطنت طلب‌ها اپوزیسون داخلی و خارجی ، تجزیه طلب‌ها، کومله و طیفی از بازیگران و ورزشکاران نقش داشتند که موجب تحریک بخش عظیمی از اغتشاشگران جوانی که در رده سنی ۱۶تا ۲۱ سال هستند و تحت تاثیر فضای مجازی و بازی های پرستیژ و سه بعدی نحوه آتش سوزی، چاقو زدن و حمله به نیروی انتظامی را آموزش دیده‌اند.

چراغی  ادامه داد: برهنگی، بی عفتی و هرزگی، قرآن سوزی، پرچم سوزی و دین ستیزی در فتنه اخیر نمود داشت که نشان دهنده این است که مرگ مهسا امینی بهانه‌ای برای از بین بردن ایران قوی و مستقل است، چرا که طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر این حادثه مرگ دختر جوان نبود آنها چیز دیگری را بهانه می‌کردند .

وی گفت: فتنه‌های آخرالزمان موجب غربال و تشخیص حق از باطل می‌شود و چه بسا منبر رفتن‌ها و ساعت‌ها سخنرانی کردن موجب رسوایی منافقان نمی‌شد که این فتنه‌ها ماهیت برخی افراد را روشن ساخت بنابراین بااید در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم‌ و در این فتنه‌ها نلغزیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار