مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران:

این توطئه هم مثل توطئه های قبلی خنثی و دشمنان انقلاب ناکام خواهند شد

همایش جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران، سرهنگ ایلکا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر، روحانیون و ائمه جماعات شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۱۲
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

  به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه اسلامشهر همایش جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول نمایندگی سپاه استان تهران در جمع روحانیون و ائمه جماعات شهرستان اسلامشهر در بیستم مهر ماه در این ناحیه برگزار شد.

   حجت الاسلام صمد  بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران، در این مراسم در سخنانی با اشاره به وقایع اخیر و اغتشاشات در برخی شهرستان ها به تبیین توطئه های دشمنان و قدرت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی پرداخت .

وی با تاکید بر مستحکم بودن نظام جمهوری اسلامی و قدرت رو به پیشرفت ایران اسلامی و خنثی کردن توطئه های مختلف دشمنان توسط نیروهای نظامی اظهار داشت: این توطئه هم مثل توطئه های قبلی دشمنان اسلام و انقلاب به دست ملت انقلابی ایران و نیروهای مسلح و مقتدر ما خنثی خواهد شد و بار دیگر دشمنان ما ناکام خواهند ماند.

بهرامی با اشاره به فرمان هفت گانه رهبر انقلاب در سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) ، همگان بویژه روحانیت بصیر،بیدار و انقلابی را به تبیین و روشنگری در سطح جوانان و نوجوانان توصیه کرد.

 

 

ارسال نظرات