خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

نفوذ از طریق استحاله فرهنگی هدف دشمن از عملیات روانی است

سردار مهدوی با بیان اینکه دشمن امروز با عملیات روانی از طریق امپراطور رسانه‌ای بدنبال استحاله کردن مردم و به ویژه قشر جوان است، گفت: آن‌ها می‌خواهند از طریق استحاله فرهنگی به داخل کشور رخنه و نفوذ کند و از این طریق به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۸۶
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی در اجتماع بزرگ فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: استکبار جهانی که همواره از هر دری برای ضربه زدن به نظام ورود پیدا کرد با شکست مواجه شد، امید به نسل جوان و دهه هشتاد ها بسته است.

وی افزود: دشمن می خواهد از طریق فضای مجازی  جوانان را در مقابل نظام قرار دهد؛ اما خیال باطل است و این بار هم شکست سختی خواهند خورد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز بیشتر شرکت کننده‌ها در مراسم ملی و مذهبی را جوانان پرشور هستند، گفت: اجتماع عظیم دختران این سرزمین در سراسر ایران، به دشمن نشان داد که این جوانان حتی در روز تعطیل هم با حضور میدانی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی می‌زنند و در راستای حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم هستند.

مهدوی متذکر شد: امروز انتظار می‌رود که هر کدام از ما مسئولان و فرهنگیان در هر جایی که مسئولیت داریم به وظیفه خود به نحو شایسته و مطلوب عمل کنیم و با بصیرت و حضور در میدان و مراقبت از نسل جوان با کمک همدیگر نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی ایران قوی را نمی‌خواهد و لذا بحث با حجاب و بد حجاب و یا اقتصادی بهانه آن‌ها برای ضربه زدن به نظام است، گفت: استکبار می‌خواهد که ایران قوی وجود نداشته باشد، چون منافع آن‌ها در ایران قوی به خطر می‌افتد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب، سال‌ها تامین کننده مایحتاج و امکانات اولیه استکبار جهانی بوده است، ادامه داد: نظام اسلامی آمد و منافع غربی‌ها به خطر افتاد لذا با راه اندازی قائله‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام است.

سردار مهدوی با بیان اینکه دشمن امروز با عملیات روانی از طریق امپراطور رسانه‌ای بدنبال استحاله کردن مردم و به ویژه قشر جوان است، گفت: آن‌ها می‌خواهند از طریق استحاله فرهنگی به داخل کشور رخنه و نفوذ کند و از این طریق به اهداف خود برسند.

وی عنوان کرد: دشمن به بحث جابجایی حکومت قائل نیست بلکه می‌خواهد ایران قوی نباشد لذا با بصیرت و هوشیاری بیشتر باید توطئه‌های استکبار را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در پایان تاکید کرد: این نظام بر گرفته از مکتب عاشورا است و خون هزارن شهید در پای ریشه آن است با این باد‌ها نمی‌لرزد لذا ما باید مراقب باشم که خودمان راه را گم نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار