خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

با قدرت باورهای دینی و رهنمون های امامین انقلاب از بحران عبور می کنیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه تصریح کرد: امروز در کشور، تولید، همین صنایع در اقتصاد است، خط نبرد را شما ترسیم کردید و به تحریم ها حمله کردید دشمنان در فلسفه زندگی به آخر خط رسیدند اما اینجا با اعتقاد و باورهای دینی و رهنمون های امامین انقلاب از بحران عبور می کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۰۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با کارکنان و مجموعه شرکت فولاد خرمدشت تاکستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در وصف بسیج فرمودند؛ بسیج یعنی وجود مبارک امیرمومنان(ع).

وی گفت: دشمنان تلاش کردند ایرانی معرفی کنند که در ان اغتشاش و تخریب است و در فضای مجازی فعال است. وقتی بیرون از فضای ترسیم شده دشمن نگاه می کنیم ایران مقتدر و قوی را می بینیم.

وی افزود: دشمنان ارزو می کردند که ایران را از پای در اوردند، تنها ملتی که توان مقابله در برابر آمریکا را دارد ملت ایران است. ملت ایران، امریکا را در منطقه بی خاصیت کرد و قدرت اراده امریکا را لگد مال کرد و اخراج از منطقه در دستور کار است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه افزود: امروز با دو گروه طرف هستیم. ابتدا سلطنت طلبان که از اموال ملت ایران دزدیدند و خوردند آنچنان که هنوز تمام نمی شود. اکنون نگران ایران هستند اما ما با همین فرزندان فریب خورده سراغ آنها خواهیم رفت. کسانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دهند نگران کدام ایران هستند؟ چه کسی اب هیرمند، چشمه ثریا، بحرین و آرارات را به دیگر کشورها بخشید؟ 

وی خطاب به سلطنت طلبان گفت: شما نماینده امریکا بودید که هم حیثیت خود را دادید و هم خاک کشور را مصادره کردید و امروز نگران هستید؟

سردار آتانی افزود: کردهای کومله را تجهیز کردند و در ۳۰ کیلومتری مرزهای ما مستقر شدند. دیدید چه بلایی سرشان اوردیم تا هوس تعرض نکنند. منافقین در سالن سرپوشیده در آلبانی حق برداشتن حجاب ندارند اما به مردم می رسند نسخه بی بند و باری می پیچند. همان هایی که ۱۷ هزار نفر را ترور کردند.

وی تصریح کرد: عده ای ورشکسته سیاسی به دنبال دامن زدن به آشوب ها هستند. اگر دشمن به خاک ما تعرض کند چشم آنها را از حدقه بیرون می کشیم، بسیج و نیروی انتظامی در اوج مظلومیت بودند آنچنان که در همین جریانات اخیر، جانشین نیروی انتظامی را محاصره کردند اما پلیس بااخلاق، از سلاح استفاده نکرد، اگر از حد بگذارنند مردم ما همان رزمندگان سوریه هستند که شما را به زیر کشیدند، خیال شما از ایرانتان راحت باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان تصریح کرد: امروز در کشور، تولید، همین صنایع در اقتصاد است و خط نبرد را شما ترسیم کردید و به تحریم ها حمله کردید و آنان که برای ایران بحران ساز بودند قطعا زمستانشان بدون سوخت، دیدنی است. آنها در فلسفه زندگی به آخر رسیدند اما اینجا با اعتقاد و باورهای دینی امامین انقلاب از بحران عبور می کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها