شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده های معزز افتخاری بزرگ برای همه است.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۱۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران عرصه جهاد و شهادت در این هفته با خانواده رزمندگان علی اصغر ابراهیمی، محمدرضا حسنان و عزیزالله احسانی دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان ناحیه برگزار شد، فرمانده سپاه ضمن قدردانی از زحمات و ایثارگری های آنان با اهدای هدایایی از آن ها تجلیل و قدردانی کرد.

سرهنگ ادهم در جمع خانواده ها اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.

او افزود: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای همه است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار