مسئول سازمان اردویی سپاه امام رضا(ع):

از تمامی توان برای خدمت رسانی در دهه پایانی صفر استفاده کردیم

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) گفت: بکارگیری 180 هزار پتو، برپایی 122 چادر گروهی، بکارگیری 498 قلم تجهیزات آشپزخانه ای، 292 انواع خودرو خدمات رسانی، بکارگیری 519 نیرو جهت تامین امنیت موکب ها، توزیع 799 هزار پرس غذا و اهدای 500 جفت کفش به زائران از جمله خدمات سپاه امام رضا(ع) در ایام دهه پایانی صفر بود.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۶۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سرهنگ محسن سهیل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه در تابستانی که گذشته توانست با بهره گیری از نیروی انسانی و برنامه ریزی دقیق گام های بلندی در ایجاد اوقات فراغت علاقه مندان بردارد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: برگزاری راهیان نور با هدف سفر به یادمان های شهدا در غرب کشور از مهم ترین فعالیت های مجموعه گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) در تابستان سال جاری بود.

 

سهیلی افزود: در این اردو ها 1 هزار و 500 نفر از علاقه مندان به حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور از یادمان های دفاع مقدس در شهرهای پیرانشهر، مهاباد، ارومیه و سردشت دیدن و از خدمات آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به فعالیت سازمان اردویی و گردشگری در ایام اربعین امسال خاطرنشان کرد: سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه مفتخر است در ایام اربعین در راستای اعزام 9 هزار و 655 نفر تاثیرگذار بوده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: از این میزان تعداد 6 هزار و 500 هزار نفر از شهروندان، 620 نفر در قالب دانش آموزی، 45 نفر همکاران فضای مجازی و 200 نفر در بخش عقیدتی به صورت کاروانی به مراسم پیاده روی اربعین اعزام شدند.

سهیلی با اشاره به فعالیت بخش های مختلف بسیج در راستای ارائه خدمات به مردم گفت: عزیزان ما در 36 مجموعه شامل نواحی، بسیج اقشار، اصناف و معاونت های مختلف همچون بهداری و آماد و پشتیبانی در این ایام به خدمت رسانی مشغول بودند.

وی از درنظرگرفتن 576 مکان برای اسکان زائران ایام آخر صفر در مشهد مقدس خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی نیروی مخلص بسیج توانستیم در مکان های تعبیه شده جهت اسکان به 37 هزار و 520 نفر از زائران در این مدت خدمت رسانی کنیم.

 

 

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا(ع) با اشاره به ارائه خدمات در حوزه های مختلف گفت: در دهه پایانی ماه صفر تعداد 557 هزار و 850 نفر از خدمات سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه در استان خراسان بهره مند شده اند.

 

سهیلی ادامه داد: بکارگیری 180 هزار پتو، برپایی 122 چادر گروهی، بکارگیری 498 قلم تجهیزات آشپزخانه ای، 292 انواع خودرو خدمات رسانی، بکارگیری 519 نیرو جهت تامین امنیت موکب ها، توزیع 799 هزار پرس غذا و اهدای 500 جفت کفش به زائران از جمله خدمات سپاه امام رضا(ع) در این ایام بود.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در دهه پایان صفر خاطرنشان کرد: 71 امدادگر، 157 پرستار، 103 بهیار و 89 پزشک متخصص در زمینه فعالیت های پزشگی فعالیت داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها