خبرهای داغ:

برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج سپاه شبستر

تبریز- نخستین جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج سپاه شبستر در سالن استاد سرای دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۸۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه شبستر در این نشست حضور میدانی در۲۵۰ کارگاه تولیدی شهرستان و همچنین پایش و عارضه یابی از ۱۹ واحد‌ صنعتی شهرستان را از اقدامات موثر مجمع بسیج شبستر عنوان کرد.

علی اکبر قیدری تشکیل این کارگروه با محوریت اقتصاد و زیربنایی را به عنوان یکی از اولویت های اصلی در راستای رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی شبستر خواند.

وی تشکیل این کارگروه و برگزاری جلساتی اینچنینی را فرصتی مغتنم برای احصاء مسائل و مشکلات شهرستان شبستر و همفکری و هم اندیشی در زمینه ارائه برنامه و راه حل های کاربردی دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوان در عمل نیز با همت نخبگان بسیج، صاحب نظران و کمک و حمایت مجمع بسیج شهرستان شاهد موفقیت های چشم گیری باشیم.
  رئیس مجمع بسیج شبستر نیز در ادامه با تاکید بر مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه، رسالت اصلی مجمع بسیج شهرستان شبستر را تلاش در جهت شناسایی و رفع چالش های پیش رو و توسعه  همه جانبه شهرستان دانست.
ایوب محمدی همچنین اقتصاد زیربنایی را معادل اقتصاد مقاومتی دانست که به فرموده مقام معظم رهبری امروز مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله اول کشور است که باید حل شوند و حل آن ها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی در ادامه هدف از تشکیل کارگروه های مختلف همچون کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه رسانه و فضای مجازی که هریک در ذیل خود دارای میزهای موضوعی و تخصصی متعددی می باشند را رصد و برآورد وضعیت حوزه های مختلف درزمینه های یادشده عنوان کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار