حجت‌الاسلام نجاری:

اوج حمله دشمن به خانواده‌های ایران اسلامی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان بابیان اینکه اوج حمله دشمن به خانواده‌های ایران اسلامی است، گفت: حملات دشمن خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های نیروهای مسلح و روحانیون را نشانه رفته است.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۰۷
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزار بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در همایش خانوادگی ویژه روحانیون شاغل در سپاه که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه افزایش انس و الفت بین روحانیون و خانواده‌های آنان است.

وی با بیان اینکه این برنامه دومین برنامه خانوادگی است که در یک ماه اخیر برگزار می‌شود و در نظر داریم این برنامه‌ها را افزایش دهیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در برنامه‌هایی که برای نظامیان برگزار شده، تاکید ویژه‌ای به خانواده داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: قسمتی از بیانات ایشان در باب خانواده‌های نظامیان این بوده که زندگی شما به عنوان یک سرباز به معنی واقعی کلمه زندگی سرشار از سختی‌ها و فشارها و مجاهدت‌ها است، همسران و فرزندان شما هم که در چنین شرایطی شما را همراهی می‌کنند حقیقتاً همسنگران و همرزمان شما هستند و هر فضیلتی را که می‌توانید در میدان مجاهدت عمومی به دست بیاورید نیمی از آن متعلق به خانم‌ها است که شریک زندگی شما هستند.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت اگر همسر کسی با او همراه نباشد یا دائم مزاحمت ایجاد کند زندگی را بر او سخت کرده و او نمی‌تواند کار را درست انجام دهد، بنابراین اگر می‌توانید خوب کار کنید ناشی از برکات وجودی همسر خوب و مهربان است. 

نجاری با بیان اینکه اوج حمله دشمن به خانواده‌های ایران اسلامی است، گفت: حملات دشمن غالباً خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های نیروهای مسلح و خانواده‌های روحانیون را نشانه رفته است، بنابراین رفتار و اخلاق اجتماعی و فردی ما زیر ذره‌بین دشمن است و از سویی نیز الگوی جامعه اسلامی هستید بنابراین باید بیشترین اهتمام را نسبت به تربیت خود، خانواده و فرزندانمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار