مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پدافند هوایی ارتش در تبریز پایان یافت

تبریز- نهمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تنیس روی میز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که هفته جاری به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب برگزار می‌شد، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۶۳۱۹۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، در پایان این رقابت‌ها که ۹۰ ورزشکار از یگان‌های مختلف پدافندی حضور داشتند، در بخش انفرادی «میثم غلامی» از منطقه جنوب به مقام قهرمانی رسید و «حسن رحیمی» از فرماندهی آماد و پشتیبانی در رده دوم قرار گرفت.

«محمد کریمی» از مرکز آموزش درجه‌داری اراک و «مصطفی نمازی‌زاده» از فاوای مرکز هم مشترکا سوم شدند.

در بخش دوبل نیز «حسن رحیمی» و «مصطفی نمازی‌زاده» در جایگاه نخست قرار گرفتند، «مجتبی خیامی» و «حمید صافدل» دوم شدند و «رضا مندی‌پور» و «غلامرضا صادقی» در رده سوم ایستادند.

در رده تیمی هم تیم منطقه مرکزی (اصفهان) قهرمان شد و تیم‌های مرکز آموزشی سمنان و فرماندهی آماد و پشتیبانی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها که امروز (پنج‌شنبه) با حضور امیر سرتیپ‌دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب و سرهنگ «محمد صانعی» مدیر تربیت بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی اهدا شد.

ارسال نظرات