خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه پیشگیری و ترک اعتیاد به همت پایگاه زینبیه شهر بهار

همدان-کارگاه آموزشی پيشگيري از مواد مخدر و ترک اعتیاد به همت پایگاه مقاومت زینبیه با همکاری هيئت کوثر خواهران شهر بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۱۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، کارگاه آموزشی پيشگيري از اعتیاد و ترک اعتیاد و آگاه‌سازی والدین در زمینه رفتار فرزندان، تربیت و کنترل درست آنها در جامعه و آشنایی آنها با عوارض اعتیاد به همت پایگاه مقاومت زینبیه با همکاری هيئت کوثر خواهران شهر بهار در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) محله قلعه شهر بهار برگزار شد.

مشاور حوزه پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر در این کارگاه ضمن ارائه راهکارهای پیشگیری از اعتیاد از جمله جلوگیری از دستیابی آسان به مواد مخدر، تبدیل تهدیدات فضای مجازی به فرصت‌های مثبت و سازنده و ... اشاره کرد.

غیاثی با بیان اینکه بیشترین تاثیر مخرب و منفی استفاده از مواد مخدر «مغز» انسان است، اظهار کرد: عوارض مواد مخدر از جمله اضطراب دائم و احساس بی‌کفایتی و تنهایی، اختلال در خواب، بروز انواع بیماری‌ها و اختلالات روانی و... است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان و نیازهای آنان با افزایش حمایت و سرمایه‌گذاری مؤثر برای رفاه خانواده‌ها و تشویق کردن فرزندان با انجام تفریحات سالم تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار