مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان:

سپاه مشغول آبرسانی به 72 روستا در هرمزگان است

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه با همکاری شرکت آب و فاضلاب و همچنین خیران منطقه، مشغول آبرسانی به 72 روستا در مناطق مختلف این استان است.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۷۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

سرهنگ اصغر صادقی در گفت‌ وگو با خبرنگار بسیج در بندرعباس افزود: در مجموع 12 هزار نفر به آب پایدار در این 72 روستا متصل خواهند شد.
وی با بیان این که این طرح همزمان با طرح ملی سپاه در آبرسانی به صدها روستا در کشور است، بیان داشت: 60 روستای دیگر را نیز در دست مطالعه و بررسی داریم که در مرحله بعد به سراغ آن‌ها خواهیم رفت تا آبرسانی به آن‌ها را نیز با سرعت به انجام برسانیم.
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: همزمان 52 سرویس بهداشتی نیز توسط سپاه در مناطق روستایی بشاگرد و سیریک برای مردم در حال نصب است و با تمرکز بر مقوله محرومیت زدایی، 8 خانه عالم تاکنون ساخته و تحویل داده‌ایم و 4 خانه نیز در دست احداث است.
سرهنگ صادقی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه 20 کلاس درس نیز در نقاط مختلف استان از جمله در جاسک، بشاگرد، میناب و رودان ساخته و 50 کلاس نیز در دست برنامه ریزی دارد.
به گفته وی، سپاه رقیب بخش خصوصی در اجرای این پروژه‌ها نیست و حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طرح‌های عمرانی با رویکرد محرومیت زدایی و بیشتر در مناطق سخت عبور است تا بتوانیم خدمات نظام به مردم را گسترش دهیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار