خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

ایران اسلامی در منطقه حرف اول و آخر را می‌زند/ ملت ایران تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است

همدان- فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: داعش برای تجزیه ایران، در مقابل قدرت ایران تهدید بود اما ما تا عمق استراتژیک دشمن پیش رفتیم و اکنون ایران اسلامی در منطقه حرف اول و آخر را می‌زند.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۸۹
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در جمع فعالان سواد رسانه، اصحاب رسانه، فعالان مجازی و افسران جنگ نرم شهرستان بهار اظهار کرد: امروز دشمن وا مانده و فتنه نیابتی علیه ما راه انداخته اما ملت ایران از این تهدیدات، فرصت‌های خیلی خوب ساخته است و نمونه آن جنگ سخت هشت ساله و تحریم‌ها بوده که امروز به مدد همین تهدیدات، بهترین پهبادهای دنیا را در ایران داریم و موشک‌های ما از حیث دقت بهترین موشک‌های دنیا هستند و کسی یارای مقابله با ما را ندارد.

وی تصریح کرد: داعش برای تجزیه ایران، در مقابل قدرت ایران تهدید بود اما ما تا عمق استراتژیک دشمن پیش رفتیم و اکنون ایران اسلامی در منطقه حرف اول و آخر را می‌زند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه هدف انقلاب ظهور است و اصل ظهور با خداوند متعال و مقدمه‌سازی ظهور با ما است، افزود: امام زمان(عج) نیاز به امت واحده دارد تا قیام کند، و جمعیت هر منطقه مولفه قدرت آن منطقه است.

وی ادامه داد: یکی از فرصت‌هایی که در تهدید جنگ نیابتی داعش ایجاد شد این بود که شهید سلیمانی و شهید همدانی برای جهان تشیع و ظهور امت‌سازی کردند و دشمن امت واحده اسلامی را از هم پاشاندند، نوار مقاومت شکل گرفت و ما در منطقه (عراق،سوریه، بمن و لبنان) قدرت گرفتیم.

هندی ورکانه گفت: اخیرا بعد از جنگ نرم، دشمن فتنه نیابتی ایجاد کرد و با تحریم پاشنه آشیل نظام یعنی اقتصاد، سعی در فروپاشی نظام داشت، حتی داروی بیماران پروانه ای و سرطانی و... را تحریم کردند و چندین گروه از جمله منافقین و سازمان مجاهدین خلق را به کار گرفتند.

وی افزود: امروز کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرگ بر دیکتاتور» را فریاد می‌زنند، اصلا اعتقادی به آن ندارند، کسی که قلبا دین را قبول دارد باید قوانین دین و اجتماعی را رعایت کند، آمریکایی که ولایت جهانی به دنیا دارد، ناتو را در کنار خود دارد که تجزیه کننده و تحریم کننده است اما رهبر و نظام ما را دیکتاتور و سرکوب‌گر می‌دانند در صورتی که خودشان حقوق زنان در کشورشان را رعایت نمی‌کنند، چه بسا پست‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که علیه زادگاه و ریشه خود با دشمن متحد می‌شوند و خود فروخته‌هایی که تجزیه ایران را می‌خواهند درصورتی که صاحب انقلاب خداوند است، و به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه به فتنه نیابتی عربستان سعودی (گاو شیرده) و ادعای حقوق زن و آزادی پسر محمد رضا شاه اشاره کرد و گفت: امروز در سرزمین ما زنان منزلت بالایی دارند، در حوزه‌های امنیتی_ نظامی و بازدارندگی، ورزشی، دانش و فن آوری، پزشکی، سیاسی و هر حوزه‌ای نقش آفرینند.

وی ادامه داد: گروه کومله، دموکرات، مسیح علی‌نژاد با شعار «زن، زندگی، آزادی» در فتنه اخیر نقش آفرین بودند و هدفشان جنگ داخلی برای تجزیه ایران بود و ما از این فتنه‌ها فرصت ساختیم چنانچه از فتنه سال ۹۸ گردان‌های سایبری، امنیتی و ... را تشکیل دادیم و عزت و محبوبیت پلیس بیشتر شد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری نباید نگران انقلاب باشیم، انقلاب صاحب دارد و قدرتمند رو به جلو حرکت می‌کند، و دشمن از همین قدرت عصبانی است، چراکه از تهدید فرصتی ایجاد کردیم.

هندی ورکانه تصریح کرد: رسالت بزرگی بر دوش رسانه‌ها برای تبیین واقعیت است و تقابل حق و باطل ادامه دارد و به طور قطع دشمنان نظام و انقلاب برای آینده هم برنامه‌ریزی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات