مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام:

دشمن به دنبال ایرانی وابسته و نیازمند است

حجت الاسلام باقری با اشاره به مانع‌تراشی ها و سنگ اندازی های دشمن در مسیر راه انقلاب اسلامی گفت: استکبار و به ویژه آمریکا به دنبال ایرانی هستند که همیشه نیازمند و وابسته به خودشان باشد.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۱۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام باقری با اشاره به حوادث اخیر گفت: متاسفانه دستگاه‌های فرهنگی در زمینه تبیین واقعیت ها به جامعه و نسل جوان موفق عمل نکردند، چرا که اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی درست تبیین می شد، شاهد این گونه حوادث نبودیم.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه نیاز امروز جامعه امیدآفرینی است گفت: برخی از برنامه‌های رسانه ملی و دیگر رسانه های دولتی با بزرگ نشان دادن ضعف ها و اشکالات سعی در ناامید کردن جامعه دارند.

 

باقری با غیرقابل قبول خواندن برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی از سوی برخی از نمایندگان مجلس در نطق ها و اظهارات خود گفت: کسی منکر ضعف ها نیست اما چرا دستاوردهای این کشور را تبیین نمی کنید.

 

 باقری که در جمع کارکنان سپاه استان خراسان رضوی سخن می گفت، اظهار داشت: وقتی مسئول این نظام برای درشت کردن ضعف ها تریبون متعلق به نظام اسلامی را در اختیار می‌گیرد آیا نتیجه‌اش این نمی‌شود که مردم دروغ های رسانه های معاند نظام را به راحتی باور کنند؟

 

 وی با مقایسه وضعیت فعلی کشور با دوران قبل از انقلاب در رژیم پهلوی گفت: روزی در همین کشور به بهانه اصلاحات ارضی، کشاورزی ما را نابود کردند چون دشمنان ما می خواهند ما نیازمند به آنها باشیم.

 

 حجت الاسلام باقری گفت: دشمن می‌خواهد ما قوی و مستقل باشیم و برای این هدف از هیچ ابزار و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها