خبرهای داغ:
عضو کمیته دارت کشور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

آرامش هدیه ورزش دارت / یک ساعت ورزش دارت معادل یکهزار و 200 متر پیاده روی

تبریز- رئیس کمیته دارت آذربایجان شرقی با توصیه اینکه مردم حداقل یکبار ورزش دارت را تجربه کنند، گفت: آرامش بهترین هدیه ورزش دارت برای زندگی است.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۵۳
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶

سلمان احمدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این رشته ورزشی مختص رده سنی خاصی نیست و همه افراد می توانند آن را انجام دهند چنانکه در مسابقات ورزشی نوجوان و بزرگسال باهم به رقابت می پردازند.
وی تنش زدایی و کنترل استرس را مهم ترین مزیت ورزش دارت برای افراد عنوان و بیان کرد: امروزه برای افراد در شرایط پرتنش جامعه بخصوص کارمندانی که تحرک کمتری هم دارند این ورزش می تواند موجب انبساط خاطر و آرامش درونی شود.

احمدیان یک ساعت فعالیت رشته ورزشی دارت را معادل یکهزار و‌۲۰۰ متر پیاده روی خواند و تاکید کرد: اهمیت این رشته ورزشی به قدری است که در اروپا به عنوان مکمل دیگر رشته های ورزشی بوده و ورزشکاران برای اینکه استرس خود را کنترل کنند پیش از مسابقات خود به انجام این رشته ورزشی می پردازند.
این عضو کمیته دارت کشور به تاریخچه فعالیت این رشته ورزشی در استان نیز پرداخت و ادامه داد: کمیته دارت در آذربایجان شرقی در سال ۸۹ افتتاح شده است و بنده از ۹۶ در خدمت مردم در این کمیته هستم و سال گذشته نیز پس از کش و قوس های فراوان نخستین و بزرگترین خانه دارت کشور را در تبریز راه اندازی کردیم.
وی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی تحت فداراسیون انجمن های ورزشی بوده و در شهرستان های اسکو، ملکان، میانه و مراغه نیز محلی برای فعالیت مردم دارد از راه اندازی خانه دارت دیگر شهرستان ها نیز برای سرمایه گذاری بهتر روی جوانان و استعدادیابی آن ها هم خبر داد.
احمدیان همچنین فعالیت این رشته ورزشی را در مدارس و تشکیل لیگ جوانان این رشته از دیگر اهداف خانه دارت استان برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از کرونا این ورزش می تواند در کشف استعدادها و ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان موثر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار