مراسم اجتماع قلوب منتظران حضرت مهدی عجل در صبح آدینه ۲۹ مهرماه در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۴۶۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان گلستان؛ مراسم پرفیض دعای ندبه منتظران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در شهرستان گرگان با حضور هیئت های مذهبی خواهر و برادر در مسجد حضرت امیر علیه السلام این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که با مداحی کربلایی محمد زنگویی و محمد جواد حاتم نژاد همراه بود حجت الاسلام سیدرضا طاهری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها استان گلستان گفت:مسیرحق و باطل مشخص است و از ابتدای خلقت تا به امروز این مسیر برای همه روشن بوده است،
وی در ادامه افزود:مومنین وقتی تاسی به حق می کنند مورد آزمایشات مختلف قرار می‌گیرند تا ایمان های آنها محک بخورد.
حجت السلام طاهری با اشاره به اینکه نمیشود در مقابل مسایل دنیای اسلام بی تفاوت بود اذعان داشت:آیا اگر امیرالمومنین علیه السلام در زمان ما بودند نسبت به آمریکا و اسرائیل جنایتکار بی تفاوت بودند؟یا نسبت به این بی حجابی ها یا فضای مجازی آیا عکس العمل نشان نمی‌دادند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها استان گلستان خاطرنشان کرد:مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که تذکرات لازم را به مسیولین میدهند و از آنها مطالبه می‌کنند،بله ممکن است جایی کوتاهی هایی صورت بگیرد اما مردم نباید ناامید شوند و مسئولین و مردم به اتفاق هم باید میدان را خالی نکنند.
وی در پایان بیان کرد:جهاد تبیین یک ضرورت انکار ناپذیر برای جامعه ماست و باید هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشد.

ارسال نظرات