خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی:

خون پاک شهدای مدافع امنیت، موجب دفع شرّ شیاطین و نجات کشور از فتنه اخیر شد

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: خون پاک شهدای مدافع امنیت، موجب دفع شرّ شیاطین و نجات کشور از فتنه اخیر شد و تا این خونها و انسان ها حضور دارند پرچم اسلام سربلند خواهد بود و حتما این پرچم روزی در سرتاسر عالم به اهتزاز در خواهد آمد.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۴۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

خون پاک شهدای مدافع امنیت، موجب دفع شرّ شیاطین و نجات کشور از فتنه اخیر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم گرامیداشت شهدای عرصه امنیت لارستان که شب گذشته در محل حوزه علمیه امام علی بن ابی طالب (ع) لار برگزار شد، با بیان این مطلب که شهادت دو شهیدی که در این خطه به شهادت رسیدند و دیگر شهدای مدافع امنیت ، موجب دفع شر شیاطین و نجات کشور از فتنه ای شد که بدان گرفتار شده بود، اظهار داشت: وقتی از سیمای جمهوری اسلامی ایران گوشه ای از مراسم تشییع این دو شهید را نظاره کردیم، حضور مردم مومن و ولایت مدار بویژه حضور خواهران با چادری که از حضرت فاطمه (س) به ارث برده اند نمایان گر این بود که هنوز جبهه حق مدافعان کثیری دارد که آماده اند تا پای جای در این مسیر ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: در تشییع جنازه عظیم این شهدا، دو نکته بسیار مهم وجود داشت؛ اول، اثبات مسیر حقی است که شهدا با شناخت کامل، جان خود را در آن تقدیم کردند و دوم، مردم مؤمن و حاضر در صحنه هست که این دو از توفیقات الهی به حساب می آید.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با ابراز تبریک به خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی نیا بابت پرورش چنین فرزندانی و تسلیت بخاطر فقدان این عزیزان ادامه داد: در قرآن کریم بیان شده که مؤمنین اگر می خواهند به حیات طیبه برسند باید اقداماتی را انجام دهند؛ اولین اقدام این است که باید خدا و رسول او را اجابت نمود. یک جامعه زمانی زنده و بالنده خواهد بود و حیات دارد که به قرآن کریم اعتقاد و باور داشته باشد.
 
وی دومین عامل حیات و پویایی جامعه را جهاد عنوان نمود و گفت: مهمترین عامل عزت بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی جهاد در همه عرصه ها و ابعاد است. خداوند نیز فردای قیامت به شهدا مباهات و افتخار خواهد کرد.
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه اگر زمانی فضا تاریک شد و کسی راه را نتوانست تشخیص دهد بهترین راهنمای مسیر شهدا هستند ابراز نمود: جنگ و جهاد تمام نشده و شاید سخت ترین جهاد، جهادی است که امروز باید انجام داد و در مقابل جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مقابله به مثل کرد.

وی سومین عامل حیات یک جامعه را ولایت دانسته و توضیح داد: برخی ولایت را باور دارند اما ولایت، محور رفتار آنها نیست. ولایت محورها گوششان به لبهای ولی فقیه جامعه اسلامی است و منتظر هستند که ایشان اشاره نموده تا با پای جان در عرصه نبرد حاضر شوند.حق امام این است که حرف او شنیده شده سپس اطاعت شود و در زمانی که نیاز است دوباره با وی بیعت و وفای به عهد صورت بگیرد که این شهیدان اخیر نمونه بارزی از این موضوع هستند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد:خون این شهیدان در امتداد خون اباعبدالله الحسین (ع) است و تا این خونها و انسان ها حضور دارند پرچم اسلام سربلند خواهد بود و حتما این پرچم روزی در سرتاسر عالم به اهتزاز در خواهد آمد.
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی در پایان در خصوص یکی از خصوصیات یاران امام زمان(عج) عنوان نمود: این خصوصیت صبر است که زیباترین جلوه آن را نیروهای مسلح و مجموعه امنیتی کشور خصوصاً بسیجیان در فتنه اخیر از خود نشان دادند و حتی بدون سلاح برای دفاع از کشور، ارزشهای انقلاب، حجاب و عفاف، کف میدان جهاد حاضر شدند و صبورانه در برابر اشرار، آشوبگران و فتنه گران ایستادگی کردند. دشمنان بدانند که بیش از چهل سال است که آرزوی نابودی این نظام و انقلاب را به گور برده اند و دشمنان باطل ما مانند کف روی آب به زودی از بین خواهند رفت اما در مقابل هر روز بر شاخه های انقلاب اسلامی شکوفه ای باز شد و به قول رهبر عزیزمان امروز به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ طوفانی نخواهد توانست آن را از پای درآورد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها