خبرهای داغ:
امام جمعه نجف آباد؛

امروز، جهاد تبیین و روشنگری یک ضرورت اساسی در جامعه ما می باشد

حجت الاسلام حسناتی، امام جمعه شهرستان نجف آباد در کارگاه هادیان مربیان بسیج با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری در شهرستان گفت: در شرایط حساس کنونی، اعزام مبلغ و مربیان و هادیان و برگزاری گفتمان های دینی و بصیرتی امری ضروری است .
کد خبر: ۹۴۶۳۵۶۱
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در جلسه کارگاه هادیان سیاسی، حجت الاسلام حسناتی اظهار داشت: حقیقت این است که در جنگ نابرابر و یک آزمون جدید و محکی که به همه اقشار جامعه وارد شده است، قرار داریم .
ایشان بیان نمود : اصل برنامه ریزی ها باید بر اساس غفلت دشمن و با هدف زمین گیر کردن او باشد، چرا که در شرایط کنونی، دشمن آرایش جنگ رسانه‌ای به خود گرفته است و باید با شناخت کامل از جبهه دشمن و امکانات و تجهیزات وی، به تناسب شرایط و اقتضائات وارد صحنه شویم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن با برنامه ریزی، انسجام، مطالعه و… وارد میدان شده، ما نیز باید به تناسب همین شرایط پا به عرصه مبارزه با دشمن بگذاریم.
کارگاه هادیان نخبگان سیاسی بسیج به همت معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد در سالن اجتماعات این ناحیه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار