خبرهای داغ:

۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در مومن آباد اهدا شد

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و تسهیل امر آموزش ۲۰ بسته لوازم التحریر با یاری خیرین به دانش آموزان نیازمند در مومن آباد اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۸۷
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۰ بسته لوازم التحریر به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد در سرخه به دانش آموزان کم برخوردار اهدا شد.

مومن آبادی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید با هدف دستگیری از کودکان علاقمند به تحصیل و فراهم کردن شرایط جهت سهولت در امر نحصیل؛ بیست بسته نوشت‌ افزار به دانش‌آموزان کم‌برخوردار و نیازمند محله در روستا اهدا شد.

او افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شرایط اقتصادی، این رزمایش همواره در مناسبت‌ها و به بهانه‌های مختلف به همت بسیجیان این پایگاه اجرا می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) بیان داشت: در این دوره لوازم التحریر شامل مدادرنگی، دفترچه، جامدادی، خودکار، پاک کن، مدادمشکی، لیوان، خط کش و دیگر ملزومات با یاری خیرین و بسیجیان خریداری، بسته بندی و توزیع شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار