خبرهای داغ:

رسانه نگاران استان سمنان با قلم و قدم در مقابل دشمنان ایستادند

رسانه نگاران استان سمنان با قلم و قدم خود هرگز مقابل این تهدید پوشالی و تحریم یکسویه ناجوانمردانه ساکت نخواهند نشست و پشت صحنه کانادا روشنگری برای عموم مردم در آینده‌ای نزدیک تبیین خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۰۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

رسانه نگاران استان سمنان با قلم و قدم در مقابل دشمنان ایستادندبه گزارش خبرنگار بسیج، سازمان بسیج رسانه استان سمنان در محکومیت اقدام مذبوحانه کانادا در تحریم تعدادی از رسانه‌های کشور بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

در دوره‌ای که استکبار جهانی با تمام قوا به میدان مقابله با ملت غیور ایران آمده است فضای پر هیاهو رسانه‌های معاند به عنوان پیشتازان حرکت‌های ضد ایرانی و جلودار تهدید و تحریم و توطئه آن سوی چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته اند و در این شرایط نقش و جایگاه رسانه‌های داخلی با محوریت مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در یک مبارزه نابرابر جنگ تمام عیاری را در سنگر‌های روشنگری و بصیرت افزایی بر عهده گرفتند.
این آوردگاه متلاطم احساس نیاز به افسران رسانه‌ای و پشتیبانی فعالان رسانه‌ای همسو در مقابل موج عظیم جوسازی‌ها و جنجال‌ها آفرینی‌های رسانه دارد.
در این موقعیت ورود نابخردانه کانادا به کارزار سیاسی کاری علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریم تعدادی از رسانه‌های داخلی ایران که در خط مقدم جهاد تبیین ایستاده اند، یکی از رویکرد‌های روباه صفتانه دست نشانده‌های آمریکا اسرائیل و استکبار جهانی را رو کرد.
کشوری که به ظاهر در راستای حقوق بشر و شعار‌های آزادی خواهی خود را منزه از هرگونه فعالیت‌های جنگ طلبانه طرفداری‌های جانب‌دارانه بین المللی نشان می‌دهد، اما در بزنگاه‌ها اینگونه آن روی سکه خود را رو می‌کند و میدان دار تحرکات ضد میهنی برای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
با توجه به سابقه این کشور در برخی اقدامات ساختارشکنانه و نیز موقعیت حساس کنونی لازم است تمام فعالان جبهه رسانه‌ای کشور در حمایت از رسانه‌ها خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های تحریم شده مولفه دفاع را در نظر گرفته و تمام قد برای حفظ این سنگر سرنوشت ساز بکوشند.
با توجه به توصیف فوق، سازمان بسیج رسانه استان سمنان با تکیه بر تفکرات فعالان و اعضای زیر مجموعه خود در گروه‌ها و طیف‌های مختلف با اندیشه‌های سیاسی متنوع و تحلیل درست وضعیت بر پایه تحقیقات میدانی گروه‌های اندیشه ورز اعلام می‌دارد این اقدام کشور کانادا علیه امنیت و آزادی بیان رسانه‌های ایران به شدت محکوم است و این سازمان انتظار دارد مسئولان ملی با بهره گیری از اهرم‌های دیپلماتیک و خاستگاه‌های بین المللی جهان اسلام و امت‌های مسلمان و آزادیخواه پاسخ محکم شایسته‌ای به این گزافه‌گویی‌ها و حرکات ضد میهنی بدهد.
بدیهی است رسانه نگاران استان سمنان با قلم و قدم خود هرگز مقابل این تهدید پوشالی و تحریم یکسویه ناجوانمردانه ساکت نخواهند نشست و پشت صحنه کانادا بدون روتوش و چهره واقعی سیاست‌های آن را با روشنگری برای عموم مردم در آینده‌ای نزدیک تبیین خواهند کرد.
سازمان بسیج رسانه استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها