فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مطرح کرد؛

دشمن به دنبال سیاه‌نمایی در کشور توسط ابزار فضای مجازی است

سردار حسن‌زاده تاکید کرد: باید از طریق فضای مجازی، آنچه را واقعیت دارد روایت کنیم و نباید فضا را به سمت دو قطبی شدن ببریم.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۵۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
دشمن به دنبال سیاه‌نمایی در کشور توسط ابزار فضای مجازی است  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج منطقه سه تهران عنوان کرد: دشمن امروز افکار عمومی را به بخش هایی معطوف می‌کند که مشکلات وجود دارد و به آن ضریب می‌دهد و آن ها را از طریق فضای مجازی سیاه نمایی می‌کند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره توطئه‌های دشمن در فضای مجازی تاکید کرد: باید به این سمت برویم که مردم بدانند که نمی‌توانند تمام داشته‌های خود را از فضای مجازی کسب کنند و بایستی از طریق فضای مجازی، آنچه را که واقعیت دارد روایت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: باید هم واقعیت هایی از پیشرفت‌ها و برتری‌ها را بگوییم و هم در کنار آن واقعیت هایی از مشکلات کشور را بیان کنیم و نباید فضا را به سمت دو قطبی شدن ببریم؛ بطوری که یک جریان روی نقاط سیاه و ضعف‌های کشور و جریان دیگر روی پیشرفت‌ها تمرکز کنند و درچنین فضایی جریانی برنده است که رسانه در اختیار اوست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار