فتنه شهریور تمام شد توطئه هم چنان باقی است

مریکا اعلام کرده فتنه ی شهریور ماه 1401ایران تمام شده است و اما خوب است به برخی از فوایدی که خداوند به برکت مقاومت مردم ایران و برکت خون پاک #شهدای_امنیت به مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی داد به پردازیم
کد خبر: ۹۴۶۳۶۶۷
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،منصور الهی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت؛

آمریکا اعلام کرده فتنه ی شهریور ماه 1401ایران تمام شده است و اما خوب است به برخی از فوایدی که خداوند به برکت مقاومت مردم ایران و برکت خون پاک #شهدای_امنیت به مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی داد اشاره کنیم:
1-منافقان رسوا شدند.
۲. ایران به منافقین در کردستان_ عراق حمله کرد و ضمن نابود کردن دشمنان خطرناک ۴۰ ساله، ضرب شصتی به آمریکا و اسرائیل نشان داد.
۳. ترکیه و آذربایجان و اسرائیل که جمع شده بودند قرارداد مرز ارمنستان را بنویسند با حمله ایران به کردستان حساب کار دستشان آمد و عقب نشستند.
۴. در بحبوحه اغتشاشات وقتی حواس همه دشمنان از اوضاع عراق غافل شد، بعد از خارج شدن نمایندگان حزب صدر از مجلس و جایگزینی نمایندگان نزدیک به مقاومت، مجلس عراق با مشورت با مسئولین ارشد ایران، رئیس جمهور و نخست وزیر عضو جبهه مقاومت انتخاب کردند.
۵. شیطنت ها و کوتاهی های صدا و سیما باعث شد برای همه، حتی دیر باوران اثبات شود که در این سازمان، منافق نفوذ کرده است لذا راه مطالبه گری هموار شد.
۶. طبق گفته ی پدر و مادر بسیاری از شهدای امنیت، این شهدا در زمان حیاتشان پیوسته آرزوی شهادت داشتند و این فتنه سفره ای بود که باز شد و آنها به آرزوی خود رسیدند.
۷. سلیبریتی های هنری و ورزشی باطن نامبارکشان را نشان دادند و باعث شد علاقه هواداران به آنها تعدیل شود و ملاکی برای علاقه به سلیبریتی جماعت پیدا شود.
۸-حضرت آقا سالها بود که از ارتش سان ندیده بودند، باعث شد اقتدار ایران را یک بار دیگر دوست و دشمن ببینند.
۹. دو قطبی حجاب و بی حجاب که یک اهرم فشاری بود که دشمن سالها آن را در آب نمک خوابانده بود به امید روزی که بهترین بهره برداری را از آن بکند از آب نمک درآمد و استفاده شد و تاریخ مصرفش تمام شد و مانند فشار_حداکثری تحریم، شکست خورد و دشمن دیگر روی این پروژه برای ضربه زدن به ایران هزینه نخواهد کرد.
۱۰. یاس و « ما نمی توانیم » بر منافقین داخلی و غربگرایان و منافقین خارجی مستولی شد.
۱۱. پیام رسانه ای خارجی اینستاگرام و واتساپ و تلگرام فیلتر شدند.
۱۲. فیلتر پیام‌رسان‌های خارجی باعث شد مسئولین به فکر تقویت پیام رسانهای داخلی بیفتند.
۱۳. نابودی اسرائیل نزدیکتر شد.
۱۴. مردم، مظلومیت نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج را دیدند و بر محبوبیت آنها افزوده شد.
۱۵. برای همه دوستان خارجی و منطقه ای و برای همه دشمنان اثبات شد که این انقلاب به یک درخت_تناور ی تبدیل شده است که شکست آن غیر ممکن می باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار