انتظاری گفت: نظام جمهوری اسلامی با برخورداری از اقتدار به ویژه در حوزه دفاعی، توطئه‌های دشمنان و ایادی استکبار را در منطقه نقش برآب کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۲۳
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌های دشمنان را در منطقه نقش برآب کرده است/ جهاد تبیین، بستر بیان هنرمندانه واقعیت‌های انقلاب

علی انتظاری رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در خصوص اهمیت تحقق جهاد تبیین، گفت: جنگ شناختی، میدان روایات انحرافی دشمن از حقایق انقلاب و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه افزود: دشمنان با برخورداری از امپراطوری رسانه در جنگ شناختی که به راه انداخته‌اند، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را وارونه به نسل جدید انقلاب بیان می‌کنند و دنبال ایجاد شکاف بین نسل جدید و انقلاب هستند.

انتظاری تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با برخورداری از اقتدار به ویژه در حوزه دفاعی، توطئه‌های دشمنان و ایادی استکبار را در منطقه نقش برآب کرده است.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه استکبار در مسیر مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، چاره‌ای جز پناه بردن به روایات جعلی از دستاورد‌ها و حقایق انقلاب ندارد، اضافه کرد: میدان عمل نشان می‌دهد که ما همچنان در مقابل توطئه‌های دشمنان با تکیه بر وحدت ملی مقتدرانه ایستادیم.

انتظاری روایت‌گری وارونه، تحریف حقایق واقعیت‌های انقلاب اسلامی را از سیاست‌های محوری دشمن در جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: دشمن با تکیه بر این سیاست‌های خبیثانه، می‌خواهد اذهان جوانان و نسل امروز انقلاب را نسبت به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام دچار گمراهی و اختلال هویتی کند.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه بر جهاد تبیین به عنوان بستر هنرمندانه بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: جهاد، روایت خشک و بدون هنر نیست و شناخت درست از بستر‌های اساسی انقلاب و کشور است.

انتظاری اظهار داشت: کنترل و سیطره قدرت‌ها در کلان داده‌ها شرایطی ایجاد می‌کند که ذهنیت جوانان ما را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند.

ارسال نظرات