پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در پی ترفیع درجه فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع)

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی ارتقای درجه سرهنگ قاسم سامانلو فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز به سرتیپ دومی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۳۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی ارتقای درجه سرهنگ قاسم سامانلو فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز به سرتیپ دومی پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه البرز در پی ترفیع درجه فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع)

«خدمت به مردم شریف، نجیب و ولایت مدار میهن اسلامی، مدال افتخاری بر گردن خادمان این ملت و پشتوانه معنوی است که خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران به این آویز درخشان افتخار می کنند.

برادر ارجمندم سرتیپ دوم پاسدار قاسم سامانلو، فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز، اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی شائبه شما فرمانده نمونه طی سال های متمادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این موفقیت ارزشمند و پر افتخار را خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امید است در ظل توجهات حضرت حق و زیر سایه امام زمان (عج) و در پرتو همکاری و همدلی بیش از پیش با مسئولین استان البرز در افزایش میزان رضایتمندی مردم شهیدپرور، ولایتمدار، شریف و آگاه این استان همچنان کوشا بوده و مانند همیشه نوید دهنده امنیت و آرامش به مردم این کلانشهر باشید، ان شاءالله.

این ترفیع درجه نشان از تعهد، توان، شایستگی و لیاقت شما برادر گرامی است؛ توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواهان و خواستارم و برایتان عمری طولانی و با عزت آرزو می کنم.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها