خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر؛

اصلاح جامعه، تاکید رهبر معظم انقلاب به مسوولان است

آیت اله عابدینی گفت: اکنون نیز این‌گونه است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به هر کدام از مسئولین می‌گوید در هر جایی که هستید آنجا را اصلاح کنید، مبادا سنت‌های غلط ادامه پیدا کند و امروز این مهم لازم است در جمعیت هلال‌احمر استان قزوین دنبال شود.
کد خبر: ۹۴۶۳۸۴۹
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر نامدار عبدالهیان معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار اظهار کرد: باید پیشینه هلال‌احمر در قزوین را بررسی کنیم و ببینیم از کجا شروع شده است، اگر کسی این پیشینه را نداند نمی‌تواند مدیریت درستی داشته باشد و در نهایت تحول و ارتقا صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: خداوند در آیه 96 سوره نحل فرمود هر چیزی که نزد شماست نابود خواهد شد و آنچه نزد خداست تا ابد باقی و ماندگار می‌شود، بنابراین باید سراغ کارهای خدایی برویم تا ماندگاری پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند در اواخر آیه 142 سوره مبارک اعراف فرمود موسی (ع) به برادرش هارون گفت تو جانشین من در قوم من باش و راه اصلاح را در پیش بگیر و راه مفسدان را نرو.

وی افزود: اکنون نیز این‌گونه است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به هر کدام از مسئولین می‌گوید در هر جایی که هستید آنجا را اصلاح کنید، مبادا سنت‌های غلط ادامه پیدا کند و امروز این مهم لازم است در جمعیت هلال‌احمر استان قزوین دنبال شود.

گفتنی است دکتر عبدالهیان به منظور تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان، به قزوین سفر کرده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها