رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مهم ترین هدف فتنه اخیر ایجاد هجمه بر علیه نیروی انتظامی بود تا با این کار بتوانند از پس سپر امنیتی و انتظامی کشور عبور کنند که مردم شریف ایران اسلامی با هوشیاری در برابر آنها ایستادند.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۴۹
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حاجی رمضانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ناآرامی های اخیر نشان داد که دشمن برای ایراد ضربه بر پیکره انقلاب اسلامی از هیچ فرصتی غافل نمی شود.

حاجی رمضانی با بیان اینکه اغتشاشات ماهیت دشمنان واقعی انقلاب را مشخص کرد گفت: دشمن در تلاش بود تا با غبار آلود کردن فضا و سواستفاده از احساسات جوانان زمینه را برای قرار دادن جوانان در برابر حاکمیت ایجاد کند که نتوانست در این خصوص به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

وی با اشاره به افزایش میزان بصیرت وجودی مردم گفت: هجمه های وارده به سوی جمهوری اسلامی و حاکمیت به حدی زیاد بود که بسیاری پیش بینی میکردند که می توانند در میسر پیش رو خللی ایجاد کنند اما افزایش میزان بصیرت مردم در تمامی حوزه ها بازهم شکست را برای دشمنان ایران اسلامی به بار آورد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست عنوان کرد: انتقاداتی به عملکرد مسئولین در خصوص معیشت مردم وجود دارد اما مردم نشان دادند با وجود مشکلات نیز در برابر هنجارشکنان و قدامات ساختارشکنانه ایستادگی خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها