خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار استان سمنان:

مجاهدت ناوگان حمل و نقل استان سمنان در دفاع مقدس تبیین شود

سرهنگ سلامی با بیان اینکه فعالان حمل و نقل در دوران دفاع مقدس، نقش کلیدی داشتند، گفت: مجاهدت ناوگان حمل و نقل استان سمنان در دفاع مقدس تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۶۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مجاهدت رانندگان استان در دفاع مقدس درخشان بوده است، بیان کرد: برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان جوان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه مجاهدت ناوگان حمل و نقل استان سمنان در دفاع مقدس تبیین شود، افزود: فعالان حمل و نقل نقش غیر قابل انکاری در تمامی مقاطع دارند و این نقش باید گرامی داشته شود. همچنین می‌بایست از ظرفیت قرارگیری استان در مسیر حرم تا حرم و کریدور تهران تا مشهد مقدس نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای استان، بهره‌گیری کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: در این ارتباط شایسته است تا نقش رانندگان و ناوگان حمل و نقل استان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری، مستند سازی و تدوین شود تا بتوانیم آنها را در قالب تولیدات فاخر فرهنگی به نسل جوان رانندگان استان و مخاطبان راهداری، ارائه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار