سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور در پی حادثه تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۴۶۴۱۷۸
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

متن بیانیه به شرح ذیل است :

حمله تروریستی شب گذشته که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از زائران و مجاوران حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) علیه السلام گردید بار دیگر قلوب همه انسانهای آزاده را جریحه دار نمود.

تردیدی نیست این حادثه عظیم دل مردم ایران اسلامی و غیور را به درد آورده است. صلابت و قاطعیت نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با عوامل آشکار و پنهان این واقعه، درس عبرتی برای کسانی خواهد بود که امنیت ملت ایران و نظام اسلامی را مورد اهداف شوم خود قرار داده‌اند.

آمریکای جنایتکار و پیش قراول های دست نشانده اش با این گونه اقدامات ددمنشانه بدنبال ضربه زدن به نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است، ولی گویا فراموش کرده اند که به فرمایش امام راحل(ره) با این شهادت‌ها ملت ما بیدارتر می‌شود.

به شهادت رساندن جمعی از زائران و نمازگزاران در بارگاه مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که در ادامه خباثتهای دشمنان با نظام جمهوری اسلامی مانند فحاشی ها و وحشی گری هایی داخل کشور به همراه تلاش ها و تجمع ها و موضع گیری های عناصر تجزیه طلب و تروریست و ضد انقلاب با حمایت رسانه های آمریکایی در خارج از کشور صورت گرفت ، نشان از استیصال دشمنان در به آشوب کشیدن امنیت ایران مقتدر و قوی است حال آنکه باید بدانند این انقلاب زیر بیرق اهل بیت (ع) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)  تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استوار خواهد بود.

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور ضمن اعلام انزجار از حادثه تروریستی شب گذشته و هتک حرکت به بارگاه نورانی حضرت شاهچراغ (ع) ، این جنایت کوردلانه گروههای تکفیری را محکوم و با خانواده های قربانی این حادثه ابراز همدردی مینماید، و از جامعه ستایشگری، مادحین آل الله (ع)، واعظان و... می خواهد این اقدامات وحشیانه را محکوم و  نسبت به بیان جنایات آمریکا و متحدانش و توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی ،در هیآت، محافل و مجالس و هیآت مذهبی بار دیگر در عرصه جهاد تبیین حضوری موثر داشته و به امر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز تا تحقق وعده الهی همانند همیشه لبیک گویند

همچنین از قوه قضاییه انتظار میرود با مخلان نظم و امنیت مردم بدون هیچگونه تسامحی برخورد قاطع و قانونی نماید

ارسال نظرات