مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

اگر دشمنان از خط قرمزهای ایران عبور کنند جمهوری اسلامی پاسخ قاطع خواهد داد

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌ صفوی گفت: حفظ امنیت، وحدت، قدرت و منافع ملی از اهداف اساسی همه حکومت‌هاست به هر علتی اینها به خطر بیفتد همه ملت‌ها و حکومت‌ها وارد عمل می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۵۳
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌ صفوی امروز در سیزدهمین آیین گرامیداشت شهدای وحدت شهیدان شوشتری و محمدزاده در مشهد گفت: دشمنان خارجی بدانند که ما آنها را رصد می‌کنیم و اگر از خط قرمزهای ایران عبور کنند جمهوری اسلامی پاسخ قاطع خواهد داد.

 

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز اظهارکرد:حادثه تروریستی،تکفیری شب گذشته در شیراز که تروریست کافر غیرایرانی از در بخش زنانه حرم وارد شد و زائران ومجاور بارگاه مطهر شاهچراغ را به رگبار بست قلب همه ما را جریحه دار کرد؛ این حادثه تروریستی و ناآرامی‌های اخیر باید حکومت و ملت را به یک فهم و عمل مشترک راجع به راهبرد دشمنان خارجی و داخلی و ضعف‌های مدیریتی و آسیب پذیری‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی برساند. 

 

وی ادامه داد: به فضل الهی راهبرد دشمنان با شکست روبه رو شده است و در مقابل عظمت و اقتدار ملت ایران و نفوذ منطقه ای کشورمان شکست خورده اند؛ مشکلات داخلی نیز با درایت و آگاهی مردم حل می شود هر چند زمان بر است اما اطمینان می‌دهم که از این شرایط عبور می‌کنیم و به وضع مطلوب خواهیم رسید و در داخل و خارج پیروزتر و قوی تر خواهیم بود.

 

سرلشکر رحیم‌ صفوی افزود: هدف اصلی دشمن ایجاد انشقاق در وحدت و تضعیف امنیت ملی است لذا انتظار می‌رودمعلمان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و دانش آموزان خود را آگاه کنند؛امروز پاسداران از دل مردم بیرون آمده اند و عهد و پیمان بسته اند که به رهبری، مردم و شهدا وفادار باشند و از عزت، شرافت، اقتدار و امنیت کشور دفاع کنند.

 

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد:حضور یکپارچه مردم برای مقابله با ناآرامی‌ها و مقابله قدرتمندانه نیروی زمینی سپاه با ضدانقلابی که در اقلیم کردستان قرار داشت و کوبیدن مقتدرانه مواضع آنها هشدار به برخی از کشورهای همسایه و مراکز رسانه ای آنها بود که با حضور عناصر ضدانقلاب در امورکشور دخالت می‌کردند.

 

وی ادامه داد:حفظ امنیت، وحدت، قدرت و منافع ملی از اهداف اساسی همه حکومت‌هاست به هر علتی اینها به خطر بیفتد همه ملت‌ها و حکومت‌ها وارد عمل می‌شوند لذا دولت و ملت و حکومت هم برای مقابله با راهبرد دشمنان و سر و سامان دادن به ضعف‌های داخلی برای عبور از وضعیت موجود و رسیدن به شرایط مطلوب باید یک سری اعمال مشترک را سامان دهند.

 

مشاور عالی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: می‌دانیم دشمنان در کدام کشور منطقه هستند و اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی داریم که اگر آنها وحدت، منافع، امنیت، ارزش‌ها و خط قرمزهای ما را زیرپا بگذارند منهدمشان کنیم.امیدواریم با طراحان پشت صحنه و آمران و عناصر اصلی برخورد قاطع و عبرت آموزی شود تا همگان بدانند این اعمال رذیلانه و مذبوحانه در ایران و اماکن مقدس جایگاهی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها