خبرهای داغ:
یادداشت/

رهروان شیطان، جز با صدای رسای خون سرخ سربازان ولایت بیدار شدنی نیستند

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان در یادداشت خود آورده است: به نظر می‌رسد این بار نیز رهروان شیطان جز با صدای رسای خون سرخ سربازان ولایت بیدار شدنی نیستند.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۷۹
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام دکتر الیاس نجاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان طی یادداشتی شهادت سرگرد پاسدار «علی نظری» را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این یادداشت آمده است:

گاهی دل‌های مختوم، با هیچ عاملی همچون هدایت قرآن و دعوت انبیاء و اولیای الهی علیهم السلام هم بیدار نمی‌شوند و به دلیل شدت ظلمت و تاریکی، هیچ استدلالی را مقبول نمی دانند. آنان کسانی اند که به اغوای شیطان درون و برون پاسخ مثبت داده و گرفتار هوای نفس شدند. آنجاست که سنت الهی تبلور پیدا می‌کند و می‌خواهد با ریخته شدن خون احبای خود، افراد قابل هدایت را به طریق ولایت برگرداند و از طریق شیطان باز دارد.

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نیز که با الگوگیری از قیام سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و با رهبری الهی حضرت امام خمینی رحمه‌الله آغاز شد از این سنت مستثنی نیست. در این چهل و اندی سال افرادی حتی از خواص به چشمک‌های فریبنده دشمنان نظام پاسخ مثبت و به هدایت‌های دلسوزانه عمارهای عصر پاسخ منفی دادند و خسارت‌های سهمگینی را به قطار سریع السیر انقلاب اسلامی وارد ساختند. به نظر می‌رسد این بار نیز رهروان شیطان جز با صدای رسای خون سرخ سربازان ولایت بیدار شدنی نیستند.

متاسفانه برخی از افراد بی‌بصیرت، فقط با ریخته شدن خون مظلوم از خواب بیدار می‌شوند. هر چند با شهادت سرباز ولایت سروان پاسدار شهید «علی نظری» در ظاهر، سربازی از سربازان سپاه پرافتخار انصارالحسین علیه السلام استان همدان کم شد اما امیدواریم خون مطهر این شهید موجب بیداری دل‌های تاریک و انسان‌های فریب خورده شود.

به یقین خون سرخ شهید نظری و شهدای گرانقدر حرم حضرت شاهچراغ موجب افشای بیش از پیش نقشه‌ها و چهره پلید ابالیس زمان خواهد شد.

حجت الاسلام دکتر الیاس نجاری
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات