دایی شهید ترور در آمل:

هادی رفت داروخانه دارو بخرد که ناجوانمردانه ترورش کردند

ساری- دایی شهید ترور در آمل با اشاره به اینکه شهید هادی به داروخانه رفته بود تا دارو بخرد اما از پشت ناجوانمردانه او را ترور کردند، گفت: خواهرزاده من اصلا اهل دعوا نبود، در این سی سال حتی با یک نفر درگیری لفظی هم نداشت.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۵۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،امیر صدر نژاد دایی شهید هادی چاکسری، شهید حادثه ;,v تروریستی شب گذشته (پنج شنبه 6 آبان ماه) در آمل در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شهید هادی به داروخانه رفته بود تا دارو بخرد اما از پشت ناجوانمردانه او را ترور کردند، گفت:  خواهرزاده من اصلا اهل دعوا نبود، در این سی سال حتی با یک نفر درگیری لفظی هم نداشت.

دایی شهید چاکسری افزود: شهید هادی، ۳۰ ساله و فوق‌لیسانس عمران بود و کل سال به جز زمان کارش، همواره در اختیار هیأت و مسؤول تبلیغات بود.

صدرنژاد با اشاره به اغتشاشات اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند ناامنی به وجود بیاورند و این طور القا کنند در این کشور امنیتی وجود ندارد جز این چیز دیگری نیست.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در شامگاه پنج شنبه 6 آبان ماه، درپی حادثه کور تروریستی در آمل دو جوان به نام هادی چاکسری و علی فاضلی بدست جریان کوردل ضدانقلاب به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها