خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان همدان در محکومیت اغتشاشات و کشتار زائران مظلوم شاهچراغ

همدان- سازمان بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی استان همدان در محکومیت اغتشاشات اخیر و کشتار زائران مظلوم بارگاه احمدبن موسی (ع) شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۸۵
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی استان همدان در محکومیت اغتشاشات اخیر و کشتار زائران مظلوم بارگاه احمدبن موسی (ع) شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابین بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

۴۳سال است که از عمر گران سنگ و آبیاری شجره تنومند انقلاب اسلامی ایران توسط شهدا می‌گذرد و همچنان دشمنان کافر و پلید اسلام و این انقلاب با بخون کشیدن مردم مظلوم مسلمان از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان و نوجوانان بیگناه بر حقانیت اسلام و بیداری مردم بصیر و انقلابی افزوده و چهره منحوس خود را نمایان‌تر می‌کنند.

همچون سنوات گذشته صفحات زرین و سرخ دفتر تاریخ این کشور و ملت ولایتمدار ایران اسلامی را رقم می‌زنیم و به سمت هدف عالی و استقرار پرچم لااله الا الله در سرتاسر گیتی با دستان پر برکت ولی عصر(عج) پیش می‌رویم و همچنان گرگان و کفتارهای متحد شده باهم، در سر به تخیلات پوچ و واهی تجزیه کردن این کشور تنومند و ستبر دلخوش داشته‌اند و این را نمی‌دانند که وعده الهی حق و تخلف‌ناپذیر است و خداوند است که عزیز حکیم است و خود، این انقلاب را با اولیاء و مومنین خود هدایت می‌کند.

لذا ما هنرمندان بسیجی استان همدان هم همچون دیگر هنرمندان متعهد و مردم انقلابی کشور عزیزمان به پای ایران اسلامی نه یک وجب کم، نه یک وجب زیاد ایستاده‌ایم و پیرو رهنمودهای امامین انقلاب در مواجه با استکبار و مقاومت در برابر حملات و خیانت‌های شیاطین به امانت الهی و شهدای گلگون کفن (دین اسلام)، این میهن گرانبها و پایگاه امام زمان(عج) با هر هنر و سلیقه‌ای، هر قومیتی و هر لهجه و زبانی تا آخرین قطره خون حمایت و هر گونه تعدی و جسارت و کشتاری را از سوی معاندان محکوم می‌کنیم.

والعاقبه لاهل التقوا

سازمان بسیج هنرمندان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار