اصحاب فرهنگ سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

اصحاب فرهنگ هنر و رسانه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کرده و خواستار هوشیاری مردم ایران در مقابل توطئه دشمنان شدند.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۹۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در این بیانیه آمده است: اینک که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی کمر به آشوبگری‌های داخلی، ریختن خون مسلمانان و اهانت به حریم بقاع متبرکه و تخریب وحدت امت اسلامی را دارند، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت حادثه شاهچراغ به دست عوامل داعش، پیمان برآن داریم که توطئه این گماشتگان وفریب خوردگان را نقش برآب کرده و ضمن محکومیت این حادثه، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل( ره) و شهیدان والاتبار و  تبعیت از رهبر معظم  انقلاب اسلامی اعلام کرده و تا آخرین لحظه در راه پایداری وسربلندی ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

این بیانیه می افزاید: بی گمان خون پاک این شهدا بار دیگر پرچم اقتدار و وحدت این سرزمین را برافراشته تر خواهد کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: وقوع این جنایت را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفای عاجل داریم.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه افرادی مسلح به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.

طبق گفته شاهدان عینی تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بستند.

آمار شهدای اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ۱۵ نفر رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار