خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

حرکت جهاد تبیین باید در راستای جنگ شناختی و دشمن شناسی باشد

امیری نژاد، جنگ شناختی و دشمن شناسی را حرکت جهاد تبیین دانست و گفت: برای تقابل با جنگ روایت ها، اولین کار، ارائه روایت صحیح با زبان ساده و قابل فهم برای عموم مردم است. امروز جهاد تبیین مهم ترین جهاد در برابر جنگ ترکیبی دشمن است و حرکت جهاد تبیین باید در راستای جنگ شناختی و دشمن شناسی باشد.  
کد خبر: ۹۴۶۴۳۹۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در همایش بصیرتی و سیاسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا، به شکست راهبردی جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار به دلیل شکست های راهبردی از انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته و ناکارآمد بودن تمام ابزارهای نظامی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی علیه ایران اسلامی، تنها امیدش برای براندازی جمهوری اسلامی ایران، اغتشاش، بی ثبات سازی و ایجاد جنگ داخلی در کشور است.     

وی در ادامه افزود: ابزار رسانه و فضای مجازی، تنها ابزار اصلی دشمن برای جنگ شناختی، فتنه انگیزی و آماده سازی نیروها و زمینه ها برای اغتشاش و نافرمانی مدنی است. شایعه سازی، کشته سازی و دروغ پردازی و تحریک احساسات و عواطف مردم به ویژه جوانان، از روش های اصلی دشمن در فضای مجازی برای یارگیری و زمینه سازی اغتشاش و ناامنی است.               

مرتضی امیری نژاد، جنگ شناختی و دشمن شناسی را حرکت جهاد تبیین دانست و گفت: برای تقابل با جنگ روایت ها، اولین کار، ارائه روایت صحیح با زبان ساده و قابل فهم برای عموم مردم است. امروز جهاد تبیین مهم ترین جهاد در برابر جنگ ترکیبی دشمن است و حرکت جهاد تبیین باید در راستای جنگ شناختی و دشمن شناسی باشد و رسالت نیروهای ارزشی و وفادار به انقلاب اسلامی در امر جهاد تبیین، بیان حقایق، واقعیت ها و دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه هاست. 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به هدف های اصلی جنگ روایت های دشمن اشاره کرد و گفت: در کنار ابزار تحریم و تحریف دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران، جنگ روایت ها یکی از جنگ های دیرینه دشمنان است و هدف های اصلی دشمن در این جنگ، تغییر باورها، محاسبات، بزک کردن و تصویرسازی غلط از گذشته و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است. امروز دشمنان قسم خورده در فضای مجازی با اخبار جعلی و دروغین اذهان عمومی به ویژه جوانان را مورد بمباران قرار داده اند تا مردم در مسیر دو راهی و اشتباه قرار گیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار