یک نفر از مجروحان جنایت شیراز، اهل بوشهر است

یک نفر از مجروحان جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز به نام هاشم مفتخری بسیجی فعال پایگاه مقاومت سردار شهید محمّد جعفر سعیدی روستای احشام قاید‌ها شهرستان دشتی استان بوشهر است که هم‌اکنون در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۳۹
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی با اعلام این خبر گفت: هاشم مفتخری فرزند محمّد چهل ساله از اعضای پایگاه مقاومت سردار شهید محمّد جعفر سعیدی روستای احشام قاید‌ها این شهرستان، از مجروحان جنایت تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام شیراز است که از ناحیه شکم، دست و کمر مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته است.
سرهنگ محمّد رضا زارعی تبار افزود: عمل جراحی آقای مفتخری که خواهر زاده شهید حسین قایدی از شهدای دفاع مقدس همین روستا است با موفقیت انجام شده و وی با حال عمومی خوب در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است.
وی تصریح کرد: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست‌یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) قربانی و به خاک و خون بکشانند.
این مقام مسئول با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه اضافه کرد: آتش خشم و انتقام ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران که توطئه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمن را در مسیر شکست قرار داده و آنان را مأیوس و ناامید ساخته است، سرانجام دامان این دشمنان را می‌گیرد و به سزای اعمال ننگین خود می‌رساند.
قاسم مفتخری برادر این مجروح جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: برادرم پس از زیارت حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام مجدداً به قصد اقامه نماز جماعت به همراه همسر و دو دختر خود و همسر من وارد صحن حرم مطهر می‌شود که پس از ورود به صحن، به قصد اقامه نماز جماعت به تنهایی وارد شبستان حرم می‌شود.
وی افزود: برادرم در شبستان حرم بوده است که ناگهان صدای تیراندازی می‌شنود اما به طور دقیق متوجه نمی‌شود که صدا از کدام سمت است لذا به سمت در خروجی حرکت می‌کند که ناگهان متوجه می‌شود ضارب و عده‌ای از زائرین از مقابل به سمت وی در حال حرکت هستند به همین خاطر تغییر مسیر داده و به سمت داخل شبستان شروع به دویدن می‌کند.
مفتخری اضافه کرد: برادرم به همراه سایر زائرین در حال دویدن به سمت داخل شبستان بودند که بر اثر ازدحام جمعیت، مجبور می‌شود به سمت پشت کولر ایستاده‌ای که در شبستان بود- و در تصاویر منتشر شده از تلویزیون به خوبی قابل مشاهده است- حرکت کرده و به عنوان اولین نفر پشت آن قرار بگیرد که بقیه مردم نیز بعد از وی، به همان سمت می‌آیند و ضارب نیز بلافاصله به سمت آن‌ها آمده و آن‌ها را به رگبار گلوله می‌بندد.
وی درباره وضعیت سلامت برادرش گفت: برادرم از ناحیه‌های سمت راست کمر، زیر سینه نزدیک قلب و بازو مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته است که البته از ناحیه پا و چند جای دیگر از بدنش نیز دچار پارگی بافت بدن- بر اثر برخورد سطحی گلوله‌های شلیک شده از سمت ضارب- شده است.
قاسم مفتخری تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه، هیچ آسیبی به همراهان برادرم که در صحن حرم مطهر بودند، نرسیده است و همراهان وی توسط یکی از خادمین در اتاق کفشداری برده می‌شوند تا از آسیب جنایت این تروریست تکفیری در امان باشند.
هاشم مفتخری کارگر یکی از پتروشیمی‌های عسلویه است.
غروب چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ تروریستی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام در شهر شیراز، ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و ۱۹ نفر را مجروح کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار