فرمانده سپاه آمل مطرح کرد:

فردا ساعت ۱۵ عصر؛ تشییع دو شهید ترور در آمل / منافقین با حادثه کور تروریستی به فکر انتقام از حماسه هزارسنگر بودند

ساری-فرمانده سپاه آمل از برگزاری مراسم تشییع دو شهید فردا شنبه ۷ آبان ماه راس ساعت ۱۵ بعدازظهر از میدان قائم تا امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۵۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه آمل عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت به مردم ایران به ویژه مردم مازندران و آمل و خانواده‌های شهدای دوجوان آملی حادثه کور تروریستی روز گذشته، از برگزاری مراسم تشییع این دو شهید فردا شنبه ۷ آبان ماه راس ساعت ۱۵ بعدازظهر از میدان قائم تا امامزاده ابراهیم (ع) آمل خبر داد و گفت: در حادثه ۶ ابان ماه دو جوان به نام هادی چاکسری و علی فاضلی با گلوله فرد تروریست به شهادت رسیدند.

فردا ساعت ۱۵ عصر؛تشییع دو شهید ترور در آمل / دشمن با حادثه کور تروریستی میخواست از مردم آمل انتقام بگیرد
سرهنگ داغمه چی با بیان این مطلب که شهید هادی چاکسری برای خرید دارو به داروخانه رفته بود که ترور شد، افزود: شهید علی فاضلی هم به نقل از خانواده اش در حال رفتن به باشگاه بود، که دشمن او را ترور کرد.

فرمانده سپاه آمل با اعلام اینکه دشمنان وقتی از بصیرت و حضور در صحنه مردم آمل ناامید شدند، دست به عملیات تروریستی کور زدند، خاطرنشان کرد: مردم آمل در اغتشاشات اخیر اهداف دشمنان را ناکام گذاشتند و با حضور پرشور و شعور خوددر صحنه توطئه دشمنان مبنی بر ناامن کردن شهر را خنثی کردند.

سرهنگ داغمه چی با تصریح براینکه این حادثه کور تروریستی به نوعی انتقام ضدانقلاب و منافقین از مردم حماسه ساز آمل بوده است، گفت: منافقین و عوامل خارجی از اول انقلاب ضربه سختی از مردم آمل در حماسه ۶ بهمن خورده بودند برای همین درصدد بود تا از مردم آمل که حماسه ششم بهمن را خلق کردند که در وصیت نامه امام راحل به این حادثه اشاره شده، انتقام بگیرند.

فردا ساعت ۱۵ عصر؛تشییع دو شهید ترور در آمل / دشمن با حادثه کور تروریستی میخواست از مردم آمل انتقام بگیرد
فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر برنامه ریزی شده از سوی دشمن بوده است، اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در پیامی که در محکومیت حادثه تروریستی شیراز صادر فرمودند این توطئه‌ها هم به فضل الهی خنثی خواهد شد.

سرهنگ داغمه چی با تاکید بر اینکه همه باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمنان در فضای مجازی از احساسات مردم سوء استفاده کنند، خاطرنشان کرد: باید باجهاد تبیین وقایع را به اطلاع مردم برسانیم و در آکاهی بخشی به مردم همت مضاعف داشته باشیم.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به راهپیمایی گسترده امروز مردم آمل در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و آمل خاطرنشان کرد: مردم با این حضور گسترده نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های نظام ایستاده اند و اجازه میدان دار به دشمنان را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها