پدر مائده جوانفر:

متاسفم برای کسانی که به دنبال جوسازی از فوت دخترم هستند / اجازه برهم زدن مراسم خاکسپاری را به افراد ناشناس ندادیم

ساری-پدر مائده جوانفر از جو سازی برخی از افراد در فضای مجازی در باره دخترش انتقاد کرد و گفت: جای تاسف و تعجب است که در جامعه برخی برای اهداف خودشان با جو سازی باید از فوت دخترم سوء استفاده و بهره برداری کنند.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۷۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

متاسفم برای کسانی که به دنبال جوسازی از فوت دخترم هستند / اجازه برهم زدن مراسم خاکسپاری را به افراد ناشناس ندادیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،اسماعیل جوانفر طی گفتگویی با اشاره موج سواری رسانه های ضد ایرانی که در شبکه های اجتماعی دخترش را یکی کشته شدگان اغتشاشات اخیر اعلام کردند،گفت: دخترم مائده جوانفر در حادثه رانندگی جان باخت نه در اغتشاشات اخیر رشت که رسانه‌های بیگانه آن را اعلام می‌کنند.

جوانفر افزود: دخترم  پرستار رشت بود و به صورت اورژانسی کار می‌کرد و قبل از این اتفاق حتی به شهر لاهیجان برای احیای بیماری رفته بود و روز حادثه از گردنه کوهین استان قزوین به رشت به دلیل خستگی تصادف کرد که بعد از انتقال وی به بیمارستان قزوین به دلیل نزدیکی هوش بود که بعد از آن فوت شد.

پدر پرستار رامسری با اشاره به تکذیب خبر‌ها در فضای مجازی که مرگ دخترش را در درگیری با ماموران در رشت بیان می‌کند اضافه کرد: دخترم مائده در درگیری‌ها اخیر به هیچ عنوانی حاضر نشد و ایشان جزو پرستاران که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه‌ای داشتند محسوب می‌شد.

پدر مائده جوانفر از جو سازی برخی از افراد در فضای مجازی در باره دخترش انتقاد کرد و گفت: جای تاسف و تعجب است که در جامعه برخی برای اهداف خودشان با جوسازی باید از فوت دخترم سوء استفاده و بهره برداری کنند.

این پدر داغدیده رامسری در گفتگو با ایرنا خاطرنشان کرد: حتی امروز در مراسم خاکسپاری دخترم، یک جوان ناشناس یک عکس از ایشان را که شخصی و در شان دخترم نبود را از رشت به همراه خود آورده بود و به دنبال برهم زدن مراسم بود که همسرم، (مادر مائده) با ناراحتی عکس دخترم را از ایشان گرفت.

پدر مائده جوانفر گفت:در مراسم خاکسپاری دخترم یک دختر جوان ناشناس شروع به دادن شعار کرد که با برخورد از سوی خانواده محل خاکسپاری را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در ادامه پروژه کشته سازی اغتشاشات اخیر در مازندران، رسانه‌های ضد انقلاب دست به دروغ جدیدی برای زنده نگهداشتن اغتشاشات در استان زدند. این بار خانم جوانی به نام مائده جوانفر پرستار رامسری که محل کارش در استان گیلان بوده و در حادثه رانندگی فوت نمود را به عنوان کشته اغتشاشات اخیر جا زدند.

برای اطلاع بیشتر از این حادثه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها